Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika novembri netokäive kasvas 14%
Baltika jaemüük kasvas 19%, moodustades 37,39 miljonit, osakaal netokäibest oli 72%, teatas ettevõte.
?Novembrit iseloomustasid eelkõige hooajakesksed allahindluskampaaniad kõikides kontseptsioonides, mis hästi juhituna toetasid sellel hooajal lisaks varude likvideerimisele ka tugevasti kasumi teenimist. Oleme rahul ka, et olenemata oma suure turu Ukraina poliitilisest ebastabiilsusest saavutasime ka seal müügikasvu võrreldes eelmise aastaga,? kommenteeris Baltika jaekaubandusdivisjoni direktor Maire Milder.
Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis novembri jaekäibest 51,1% ehk 18,7 miljonit. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga langes Montoni käive 7,8% võrra.
Baltmani käive kasvas novembris mullusega võrreldes 44% võrra, ulatudes 4,5 miljoni kroonini.
Enim, 73,5% suurenes võrreldes aastataguse perioodiga novembris CHR/Evermeni käive, ulatudes 9,6 miljoni kroonini. CHR/Evermeni ja Baltmani käibe kasvu on taganud eelmisest aastast suurem kaupluste arv ning müügiefektiivsuse (müük/m2) kasv.
Novembris kasvasid enim jaemüügid Lätis 57%, Leedus 23% ning Ukrainas 17%.
Kokku on Baltika Grupil novembri lõpu seisuga oma jaeketis 78 poodi.
Novembris moodustasid hulgi- ning allahankemüügid kokku 14,1 miljonit krooni.
Üheteistkümne kuu kokkuvõttes moodustas Baltika netokäive 535,39 miljonit, mis on 18% enam võrreldes eelmise aastaga.
Baltika Grupi konsolideeritud netokäive oli 2003. aastal 496,7 mln krooni.
Autor: ÄP