Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Trükimeedia osa vähenemine peatus
Kuigi sel aastal jääb Eesti meediareklaamiturg veel aasta kokkuvõttes alla 1 miljardi krooni, võib trükimeedia pidada aastat reklaamivallas enam-vähem kordaläinuks.
Kolme kvartali põhjal on kasv 6% ja Emori aastaprognoos on +/? 6% võrreldes eelmise aastaga, mis jääb sel juhul alla miljardi krooni.
Kui 2001. aastal oli ajalehtede ja ajakirjade osa Eesti reklaamiturul 61% ja eelmiseks aastaks oli see kahanenud 56%ni, siis sel aastal on trükimeedia suutnud osakaalu vähenemise peatada ning kogu aasta prognoosina jääb see 56?57% tasemele.
Autor: Margo Veskimägi