Kullerfirmad ootavad jõuluhooajalt mahtude tugevat kasvu

14. detsember 2004, 10:15

Hoolimata jaemüügifirmade nõrgast jõuluhooaja algusest prognoosivad maailma suurimad kullerfirmad nagu UPS Inc. ja FedEx Corp endale tugevaid müügimahte.

Oma prognoosides toetuvad nad online-kaubanduse ja otsepostitusega tegelevate väikeste müügifirmade jõulueelsele spurdile, kirjutas uudisteagentuur AP. Lisaks arvatakse, et paljud ostjad jäävad oma ostudega viimasele minutile ning see moonutas pühade alguse käibenumbreid.

?Üha enam kliente lõpetavad oma jõuluostud 24. detsembril,? ütles Americas Research Group juht C. Britt Beemer.
FedEx loodab aasta aktiivseimal päeval (20. detsembril) toimetada klientideni 7,7 miljonit pakki. Kompanii konkurent UPS päev hiljem aga koguni 20 miljonit pakki.

Pärast tänupüha on mitmed jaemüügifirmad (Wal-Mart Stores, Limited Brands) teatanud, et nende jõuluperioodi müük on alanud nõrgalt. Samas loodetakse, et tugev müügiperiood alles hakkab.
Optimismi tekitas möödunud nädala lõpus International Council of Shopping Centers poolt avaldatud uuring, mille kohaselt on praeguseks vaid 13% inimesi lõpetanud oma jõuluostud.

Kullerfirmade aktsiaid on oma otsa üles keeranud viimases kvartalis. Kolme kuuga on FedEx aktsia tõusnud New Yorgi börsil 19,4% (54,82 dollarini) ja UPS 19,2% (87,35 dollarini). Turg tervikuna (Standard Poor`s 500) on samal ajal kosunud 6,5%.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing