ÄL: Reisikorraldajad karmis hinnasõjas

15. detsember 2004, 08:11

Egiptuse reisikorraldajate vaheline konkurents mõjub kliendi rahakotile nagu palsam.

Alates neljast päevast enne tegelikku reisi algust müüki paisatavad viimase minuti hinnad on Egiptuse reisikorraldajate tihedas konkurentsis päris põhja välja jõudnud, kirjutab Ärileht.

Turul rebivatele vanadele olijatele nagu Domina World Travel ja Marhaba lisandusid käesoleval aastal Estour, Toptours ja Novatours. Uute tulijatega saabusid ka uued hinnad.

?Seda, kuidas hinnasõda Egiptuse reisikorraldajate majandustulemusi ja käekäiku tegelikult mõjutab, näitab aeg,? jätab Novatoursi müügi- ja turundusjuht Karin Karm hinnasõja võimalikud tulemused lahtiseks.

Möödunud kolmapäeval võis näiteks Marhaba reisibüroo kaudu sõita 3245 krooni eest püramiidide maale sooja ilma nautima. See hind sisaldas peale lennukipileti ka õhtu- ja hommikusöögiga majutust. Samal päeval rippus analoogne 3490-kroonine pakkumine väljas ka Estouri internetikoduleheküljel.

Üldjuhul viiest tuhandest kroonist algavad reisipakettide hinnad langevad paar päeva enne reisi algust. 130?170 inimest mahutavad lennukid on majanduslikult mõttekam pigem soodsa hinnaga täis müüa kui kliente pooltühja lennukiga normaalhinna eest sõidutada.

?Odavamaks enam minna ei saa,? avaldavad oma arvamust reisikorraldajad.

Konkurentsis püsimiseks ning teistest teenusepakkujatest eristumiseks on Domina World Travel ja Marhaba jõud ühendanud ning tänu ühislennukile sõidutavad kliente Egiptusesse kaheteistkümneks päevaks.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing