Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eestlased ei ole koostööaltid
Vastukaja Kaja Uppini artiklile
?Konkurents pingestab hotelliturgu?, ÄP 13.12.
Lugesin Kaja Uppini artiklit, kus ta kirjutas, et turismiäri elavdamiseks peaks müüma Balti piirkonda tervikuna. City Paper ja meie reklaamikliendid on seda teinud juba 13 aastat.
Aga olen märganud, et iga Eesti firma kohta, mis arvab, et Balti turg on üks, eksisteerib kümme, mis arvavad, et ei ole. Olen ise näinud suurte rahvusvaheliste firmade juhte, kes on otsustanud mitte reklaamida meie ajakirjas sellepärast, et ?meie reklaam teie üle Baltimaade levivas ajakirjas võib aidata meie Läti ja Leedu firmasid ka...?
Ma ei tee nalja. Nendel eesti naljadel ? eestlase lemmiksöök on teine eestlane ? on aeg-ajalt tõepõhi all, eriti kui naaber pole eestlane, vaid lätlane või leedulane.
Tulin Eestisse 13 aastat tagasi ja tol ajal oli jutt täpselt sama ? peame müüma regiooni efektiivsemalt. Kõik on ilmselt nõus, et see pole halb idee, isegi kui see pole prioriteet number üks. Aga küsimus on, kust tuleb leadership, et asi saaks tehtud. Ma ei usu, et see tuleb Eesti firmade poolt.
Äkki tuleb seda otsida EASist ning selle vennasorganisatsioonidest Lätis ja Leedus?
Autor: Scott Diel