Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jaapanlaste stiilinäide ? Nissan

    Nissan oli sellel hetkel sügavas kriisis ja vaid ?majanduse superstaar?, liibanonlane Carlos Chosn suutis firma paari aastaga kasumisse tuua. Ehkki firma majandustulemused ei ajanud analüütikuid nutma, kuivatasid vargsi silmanurgast pisara Nissani disainistuudio ja müügiosakond, sest planeeritud edu jäi Primera ja Micra mudelitega saavutamata. Õnnetuks inetuks pardipojaks jäi ka Almera Tino, mis paistab kaugele oma ebaproportsionaalse välimusega, samuti ei suutnud hea auto X-Trial kuidagi võistelda Toyota RAV4 välimusega.
    Möödunud aasta alguses avas Nissan Londoni kesklinnas, endises metroojaamas, uue disainistuudio ning palkas uued disainerid. Uus rakendatud energia peaks olukorda muutuma, stuudio üritab järgida Euroopas levivaid trende ning kujundada nende järgi ümber ka Nissani autopargi välimust. Firma uus suund on kantud Nissan Primera välimusest, siiski näevad uued jooned välja tunduvalt pehmemad, välditud on Nissani kohmakust ja ?kala välimust?. Hea näide on Nissan
    350 Z, mille disain ja hind on temast juba kultusauto teinud.
    Uus Nissani stiil tähendab ka erinevaid disainikäsitlusi ? SUVid ja sportautod kannavad endas lausa üksteist välistavaid disainielemente. Murano ja Eestiski sõitev, Ameerika turule toodetud FX45 on selgelt klassikalisema stiiliga kui Primera ja Micra.
    Nüüd kiirpilk Nissani tulevikku. Kõigepealt vahetab Nissan arvatavasti välja Almera Tino, mis on ajale igati jalgu jäänud. Uus mudel peaks kandma endas väga puhast ja euroopalikku stiili ning mõningaid elemente Nissan Evalia kontseptautolt, mida tutvustati 2003. aastal Genfi autonäitusel. Nagu jooniselt ka näha, on autol suhteliselt suured rattakoopad, mis loovad sportliku mulje ja järgivad 350 Z stiili. Arvatavasti tuleb auto siiski 5kohaline, isegi kui konkurendid Opel Zafira ja VW Touran pakuvad ka seitset istekohta.
    Kuna väike SUV X-Trial on stiililt väga vana, peaks Nissan selle auto turule toomisega eriti kiirustama. Uus auto järgib 2004. aasta Genfi näitusel esitletud Nissan Qashqai stiili.
    Kõige põnevama uudisena kirjutaks Nissani GT-R roadster?ist, mille kupeeversiooni näidati 2002. aastal Tokyos. Auto saab eriti sportliku ?assii ja ka kogu disain järgib teatavat klassikalist ja mingil määral robustset maitset, mis oli edu aluseks ka eelmise GT-R puhul. Erinevalt teistest roadster?itest on Nissanil jäme turvakaar, mis pakub peaaegu ?targa? katuse võimalust.
    Kahjuks annab siinne mudelite rida ettekujutuse vaid mõningatest uudismudelitest, mis Nissanil plaanis. Kindel on, et Nissan hoiab disainis teiste Jaapani automarkidega võrreldes liidripositsiooni, ja see peaks võimaldama firmal vaadata tulevikku eriti lootusrikkal pilgul.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.