Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toetus kõige tugevamale ? EMT-le
EMT korraldas igati kiiduväärt aktsiooni Tallinna loomaaia elevandimaja ehitamise toetuseks. Iga loomasõber sai sellesse anda oma väikese panuse, saates viiekroonise sõnumi kindlal numbril. Nüüd on selgunud, et toetuskampaania tuludest 60 protsenti läheb korraldajale ? EMT-le endale... korralduskulude katteks. Toetus kõige tugevamale?
EMT esindaja teatas aga, et see ei olegi heategevuskampmaania, vaid et seda tuleb pidada hoopis nende turundusstrateegiaks.
Hea, et see vähemalt selgeks sai. Kuid et edaspidi arusaamatusi vältida, peaksid telefonioperaatorid iga kampaania puhul täpselt teatama, kui palju läheb helistamisel või sõnumi saatmisel heategevuseks, kui palju kampaania kulude katteks. Nii oleks aus heategijate suhtes.