Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes-Benz uuendas raskeveokit

    Peale uuenduskuuri on Axor saadaval nii sadul- kui madelautona. Uus Axor sobib vedudeks, mida pole otstarbekas teha Mercedes-Benz raskeveokiga Actros. Samas on Axor üle võtnud mitmeid Actrose omadusi ja ehitatud viimase alusvankrile.
    Axor sobib keskmise kaugusega ehk kuni paari päeva pikkuste vedude teostamiseks ning suurepärane lahendus raskete veoste laialiveoks lähipiirkonnas. Tarbesõidukit pakutakse nii sadulveokina kui ka madelautona, millele saab tellida pealisehitisi erinevate tööülesannete teostamiseks. Valikusse kuuluvad 18-26 tonnise täismassiga veoautod.
    Veoki uuendamisel pandi rõhku juhi sõidumugavusele ja töökeskkonna ergonoomiale. Istmed on senisest mugavamad ja juhtseadmed käepärased. Näiteks lähipiirkonna teenindamiseks mõeldud auto kabiin võimaldab juhil seal hõlpsalt liikuda.
    Lisavarustusena saab tellida sinna kolmanda istme. Pikamaasõidu versioonil on aga rõhuasetus erineva suuruse ja otstarbega panipaikadel. Kabiini saab lisada liikuvaks kontoriks vajalikud seadmed ? telefoni, raadiosaatja, faksi jne.
    Axorile pakutakse nelja tüüpi kabiini - alates lähisõitudeks mõeldud lühikesest autokabiinist kuni voodiga varustatud pika kabiiniga autodeni välja.
    Peale kaheteljeliste poolhaagisveokite kuulub Axori valikusse kahe teljega madelauto täismassiga 18 tonni ning kolme teljega madelauto täismassiga 25-26 tonni. Mercedes-Benz lubab seeriale järgmisel aastal veel täiendusi.
    Jõuallikateks pakutakse kuuesilindrilisi ridamootoreid, millede võimsus jääb vahemikku 230hj - 428 hj. Mootorite töömaht on 6,4-; 7,2- ja 12-liitrit
    Järgmise aasta keskpaigast hakkab Mercedes-Benz pakkuma Axorile Euroopa Liidu kehtestatud heitegaasi tahmasuse ja lämmastikdioksiidi sisaldust reguleeriva Euro 4/5 normidele vastavaid mootoreid. Viimaste puhul väheneb märkimisväärselt kütusekulu ning pikeneb hooldevälp.
    Mercedes-Benz Axori hooldevälp on lähisõite tegevatel autodel 80 000 kilomeetrit ja pikamaa veoautodel kuni 100 000 kilomeetrit.
    Axor on Eestis müügil eelmisest nädalast, maksab auto Silberauto andmeil alates 800 000 kroonist.
    Axori peamised konkurendid Eesti tarbeautode turul saavad olema Scania R-, S- ja T-seeria ja Volvo FM seeria veokid.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.