Lisaks TOPidele tulevad leksikonid ja teatmikud

Jane Suu 22. detsember 2004, 00:00

Suunatud on TOPid nii ettevõtjatele-ettevõtetele enda võrdlemiseks konkurentidega kui ka lugejatele majandusinfo andmiseks. 2004. aastal ilmus kokku üle 50 erineva TOPi, algandmetes oli võrdluses üle 5000 ettevõtte. 2005. aastal jätkame olemasolevate valdkondade ja loodame alustada ka uute valdkondade kaardistamist.

Leksikonide eesmärk on kajastada hetke majandusajalugu, tutvustades ja väärtustades Eesti majandusega seotud võtmeisikuid, nii valdkondade kui ka piirkondade lõikes. Äripäeva leksikonid on suunatud ettevõtjatele, turundus- ja müügiinimestele, sõlmimaks-hoidmaks ärisuhteid ja saamaks teada, mis pakub huvi näiteks koostööpartnerile ja kliendile.

Tänavu ilmus Äripäeva kogutud andmetega viis isikuleksikoni, neis oli üle 6500 võtmeisiku. 2005. aastaks on planeeritud kolme valdkonna võtmeisikute leksikoni kirjastamine.

Teatmike eesmärgiks on pakkuda lugejatele ja tellijatele põhjalikku praktilist infot teatmikes kajastatud teenuste kättesaadavuse ja kasutamise kohta.

2004. aastal ilmus TOPi toimetuse andmekogumise tulemusel neli teatmikku: Ehitusteatmik, Suvepuhkus, Talvepuhkus ning Sisustus- ja viimistlusteatmik.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 09:50
Otsi:

Ava täpsem otsing