Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Säästuoperaator Diil alustas aastat 71 000 kliendiga

03. jaanuar 2006, 11:19

Säästuoperaator Diil sai endale turuosaks säästuoperaatorite hulgas ligi 50%.

Säästuoperaator Diil alustas uut aastat 71 000 kliendiga. Olemasolev statistika järgi kasutab säästuoperaatorite teenuseid täna Eestis ligi 150 000 klienti, mis teeb Diili turuosaks säästuoperaatorite hulgas ligi 50%, teatas ettevõte.

Turuosa on jaotunud säästuoperaatori Diil, AS Bravocom Mobiili, Teleyhe ja Tele2.neti vahel. ?Säästuoperaatori pakutud lahendus ? odavad mobiilikõned ja piiratud teenindus, on saanud turul hea vastuvõtu ning see annab meile julgust alanud aastal samamoodi jätkata. Muidugi on olnud ka neid, kes pole säästuoperaatorite pakutud teenustega rahul olnud,? ütles säästuoperaatori Diil ärijuht Riho Jürvetson pressiteates. Tema sõnul on Diil seadnud endale eesmärgiks olla säästuoperaatorite seas turuliider ning tänase informatsiooni alusel võib seda kindlalt väita.

Säästuoperaator Diili edu on põhinenud odavatel kõnehindadel, mida on võimalik klientidele pakkuda tänu säästlikule majandamisele. Aasta jooksul on korraldatud ligi poolsada kampaaniat, millest on kasu saanud nii uued kui olemasolevad kliendid. ?Juba selle aasta alguses alustame kampaaniat, mille raames saavad Diili kõnekaardi kliendid helistada teistele Diilidele tasuta. Samuti langetame lähipäevil kõnekaardi minutihindu,? selgitas Jürvetson.

Säästuoperaator Diil pakub mobiilsideteenuseid EMT võrgu baasil ning on suunatud neile, kes soovivad kasutada mobiiltelefoni eelkõige rääkimiseks ja SMSide saatmiseks. Säästuoperaatori üks peamisi põhimõtteid on säästlik majandamine, mis võimaldab pakkuda klientidele odavaid mobiilikõnesid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing