Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EasyJet võtab turuosa Estonian Airi käest

    Eelmisel aastal oli lennujaama läbinud reisijate arv 2004. aasta omast ligi 30 protsendi võrra suurem, küündides üle 1,4 miljoni inimese, teatas Tallinna lennujaama liiklusraport.
    2004. aastal lendas Tallinna lennujaama läbinud ligi miljonist reisijast üle 54 protsendi Estonian Airi lennukitega. Eesti lennundusturu mahtude kasvu ja turule tulnud uute lennukompaniide tõttu kahanes Estonian Airiga reisivate inimeste osa eelmise aastaga üheksa protsenti - 45,8 protsendini.
    Estonian Airi tulevikku ähvardavad agressiivselt Eesti turule tulnud konkurendid, eelkõige odavlennufirma easyJet, kelle turuosa Tallinna lennujaamas kasvas aastaga 2,3 protsendilt 11,9 protsendile.
    easyJet on Tallinna-Londoni ja Tallinna-Berliini liinidel Estonian Airile tugev konkurent, hoides lennupiletite keskmist hinda ligikaudu 10 protsendi võrra madalamal Estonian Airi hindadest.
    Estonian Airi turundusdirektor Maris Kivi ütles, et easyJetiga tuleb paratamatult arvestada, kuid suuri tagasilööke pole ettevõte konkurendi tõttu kogenud, kuna Eesti lennundusturg on viimasel ajal tugevasti kasvanud.
    "Iga uus tulija kasvatab turgu ning me oleme oma reisijate hulga kasvuga täna igati rahul," lausus ta.
    Tema sõnu kinnitab fakt, et vaatamata konkurendi tulekule 2004. aasta lõpus on Estonian Airi reisijate arv neil liinidel jätkanud kasvamist.
    Eelmisel aastal lendas Tallinnast Berliini Estonian Airiga ligi 22 000 reisijat, mis on 3000 reisija võrra rohkem kui 2004. aastal.
    Ka Tallinna-Londoni liinil kasvas Estonian Airi reisijate arv aastaga paari tuhande reisija võrra, ulatudes 2005. aastal 81 000 reisijani.
    Tallinna lennujaama turundusjuht Eduard Tüür ütles statistikat kommenteerides, et praegu suureneb Eesti lennundusturg kiiresti ja keegi otseselt kellegi kliente üle ei löö.
    "Iga uus lennufirma tähendab lisanduvaid reisijaid ja selle tõttu on kõik uued lennufirmad meil teretulnud," lausus ta.
    Samuti on easyJetil ja Estonian Airil Tüüri hinnangul erinevad turundusstrateegiad ja müügikanalid, mistõttu lennufirmade kliendid ei kattu.
    Tallinna-Berliini liinil on Estonian Airi turuosa ligi 25% ja Tallinna-Londoni liinil 50%, ülejäänu kuulub easyJetile.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.