Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

kRIMInaalne reklaami lahendus

Nevil Blumberg 24. jaanuar 2006, 00:00

Kes meist ei tea, et pärast aastavahetust kaubandus "rõõmustab" kohalikke ja sisserännanud ?opahoolikuid rohkete sooduskampaaniatega. Paljudest müügisõnumitest on tänaseks saanud omaette klassika. Enamik meist teab, kus on "Linna oodatuim allahindlus" ja mida tähendab SAH. Teised keskused ja ketid "sulavad", "tühjendavad", "lasevad alla". Nüüd siis tuli oma loovlahendusega turule Rimi.

"kRIMInaalselt väikesed hinnad" on hea leid. Ka varem on Rimi otsinud mingit lahendust, mis oleks sobilik ja kõlaks kokku Rimi nimega. Mis siin salata, ülesanne pole kergete killast. Seekord tundub, et on toimunud teatud edasiminek.

Lahendus eristub hästi üldisest igavast soodukate massist ja mis kõige tähtsam, edastab informatsiooni potentsiaalsele huvigrupile. Reklaami loojad on kasutanud vene kinomeistrite poolt loodud "Sherlock Holmesi ja dr Watsoni seikluste" motiive ning muusikat.

Sümpaatsed on nii TV- kui ka raadio lahendus. Veidi nõrgemana näevad välja print- ja välireklaami lahendused. Kuid terviklik kontsept töötab. Kindlasti on vähe inimesi, kes pole näinud või kuulnud Rimi sõnumit vähemalt kaks-kolm korda. Õhku rippuma jääb küsimus, kas sellist lahendust on võimalik kasutada korduvalt hooajast hooaega, nii nagu seda teeb enamik kaubanduskette? Vaevalt küll. Tegu on sedasorti materjaliga, mis korduvkasutusel kaotab oma võlu. See on üks nendest "agadest", mis tuleb seoses selle lahendusega pähe.

Plusspoolele jääb lahenduse multikultuurne taust. Materjal on lihtsalt ja tõhusalt kasutatav ka vene keeles. Nii et tahaks kiita tegijaid ja tellijat, kategoorias "soodukas" on loodud märkimisväärne, originaalne ja nutikas lahendus.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 15:43
Otsi:

Ava täpsem otsing