NPNK kampaaniat pandi tähele

ÄP 31. jaanuar 2006, 00:00

NPNK turuletoomise kampaania jõudis esimese Baltikumi projektina maailma ühe suurema välimeediafirma - JCDecaux' uudiskirja. Siiamaani on uudiskirja pääsenud ainult jõukate riikide kallid lahendused.

JCDecaux' uudiskiri annab ülevaate maailma edukamatest ja innovatiivsematest kampaaniatest, mis on toimunud JCDecaux' vahendusel.

Hansapanga turundusjuhi Tiiu Tälli sõnul jäi pank kampaaniaga väga rahule: "Meie noored kliendid on rahul - kaarte on välja antud rohkem kui 100 000 ja noorte hulk, kes peab Hansapanka oma põhipangaks, kasvas kampaania järel 57 protsendini."

NPNK kampaania idee autor on reklaamiagentuur Tank.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing