Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Olümpial hoiavad tribüünid reklaamidest puhtana brändipolitseinikud

Gert D. Hankewitz 13. veebruar 2006, 14:08

Torino olümpiamängudel ei ole käed tööd täis mitte ainult turvatöötajatel ja politseinikel, vaid ka nn brändipolitseinikel, kirjutab Eesti Päevaleht Online.

Brändipolitseinikud hoolitsevad selle eest, et ükski kaubamärk ei saaks end võistlustel tasuta reklaamida.

Kuna Coca-Cola, Samsung, Visa ja teised sponsorid kulutavad enda reklaamimiseks mängudel suuri summasid, võtavad korraldajad väga tõsiselt nõuet piirata tasuta reklaami.

Nii konfiskeerisid Milano lennujaamas tolliametnikud mitu kasti riideid, mille tootjatel puudus õigus kasutada Torino 2006 tunnusmärke.

Nii rahvusvahelisel olümpiakomiteel kui ka kohalikel korraldajatel on Torinos eraldi meeskonnad, mille ülesandeks on kaitsta olümpia ja oma 62 partneri, sponsori ning varustaja kaubamärki. Võistluspaikade kontrollimiseks ning ajalehtede, telesaadete ja interneti jälgimiseks kasutavad korraldajad nii palgaliste töötajate kui ka vabatahtlike abi.

Võistluspaigas ei tohi olla nähtaval ühtki kaubamärki peale sponsorite reklaamide. Ükski logo sportlaste riietel ei tohi olla suurem kui 20 ruutsentimeetrit. Pealtvaatajad võivad katta liiga suured logod kleeplindiga, riided seljast võtta või lahkuda. Teibiga on kaetud isegi logod Palavela spordihalli tualeti seebialustel. Torino olümpiaküla suveniiripoes on kaetud ka tootjafirma mark kassaaparaadil. Ametlikku joogivett pakub olümpiamängudel Coca-Cola. Tasuta pudeliveel puuduvad igasugused logod.

Oval Lingotto kiiruisutamise hallis käskisid korraldajad ajakirjanikul eest võtta liiga suurt valmistajanime kandnud prillid. Kümnel pealtvaatajal paluti ümber pöörata Heinekeni mütsid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing