Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Turundusteod maksavad kõik üle poole miljoni krooni

    Finaali pääsesid säästuoperaatori Diil turuletoomine, Eesti Päevalehe kampaania "Raamatud on jälle moes", EMT kvaliteetoperaatori positsiooni tugevdamine, Hansapanga noortepanga NPNK ja Sampo Panga väikelaenutoote Freestyle kampaaniad. Kõikide tegude eelarved on üle poole miljoni krooni.
    Žürii liikme ja Initiative VIA juhi Agne Vilti sõnul jäi tänavu kõige enam puudu just nutikatest, uudsetest või eristuvatest meediaväljunditest. "Kuigi kandidaatide kommunikatsioonikanalite valik oli terviklik, sihtrühma ning kampaania eesmärkidega kooskõlas, olid panustatud meediaeelarved enamikul juhtudel suhteliselt suured, mis juba iseenesest annab teatud garantii õnnestumiseks," nentis Vilt.
    Originaalsemate töödena tõi Vilt välja NPNK turuletoomise ilma televisioonita, mida traditsiooniliselt peetakse uue brändi tutvustamise etapis vältimatuks. Sampo Panga Freestyle'i puhul väärib Vildi sõnul esile tõstmist tarbija suunamine ühelt meediakanalilt teisele - teleklipi lõppu sai vaadata internetis. Eesti Päevalehe raamatute kampaania väärib aga turundusteona terviku mõttes tunnustust.
    Eesti Päevalehe kampaania eesmärgiks oli saada 750 uut tellijat, saadi aga 1700 tellijat. Loodetud 10 000 raamatu asemel müüdi igat raamatut
    11 000-15 000 eksemplari. Kogu sarjale loodetud 4000 tellija asemel saadi aga 6500 tellijat ning kahe korra asemel tõusis üksikmüük kolm korda.
    Lisaks EPLile ületasid oma eesmärgid ka Diil - 50 000 kliendi asemel saadi 75 000 klienti - ja EMT, kelle kampaania üheks eesmärgiks oli mitte kaotada turuosa seoses numbriliikuvusega. Kampaania tulemusel klientide arv aga ei vähenenud, vaid vastupidi, kasvas 81 600 võrra.
    Hansapanga noortepank NPNK täitis võetud eesmärgid täpselt, Sampo Panga uue väikelaenutoote Freestyle kampaania puhul aga numbrilisi eesmärke ei seatudki.
    Eesti Päevalehe turundusdirektori Mihkel Reinsalu põhjendas eesmärkide üliedukat ületamist sellega, et Eesti turundajatel on liiga vähe ambitsioone. "Seatakse väga madalad eesmärgid ja siis on neid lihtne ületada," nentis Reinsalu.
    MicroLinki turundus- ja müügijuht ja žüriiliige Jüri Kaljundi ütles turundustegusid kommenteerides, et selle aasta edukad tööd näitasid, et turunduses on üha tähtsamal kohal konkreetsete eesmärkide seadmine ja hilisem tulemuse mõõtmine. "Hea turundustegu on see, kus on nähtav ka konkreetne rahaline või muud moodi mõõdetav kasu," lisas Kaljundi.
    Sampo Panga turundusdirektor ja žüriiliige Ranno Pajuri tõi turundustegude puhul välja julguse: "Kõiki finaali valitud tegusid iseloomustab julgus teha konkurentidest erinevalt." Isepäise tegutsemisega kaasneb alati risk, kuid nende näidete puhul on Pajuri sõnul risk õigustatud. "Kuigi kõiki tegusid hinnati loovuse, meediastrateegia ja tulemuse alusel, arvan, et alateadlikult väärtustas žürii just nende tegude tegijate julgust," lisas ta.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.