Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Värska kui seltskonnajook
Väga reklaamivaeses jaanuarikuus jäi heas mõttes silma Värska mineraalvee trükireklaam.
Lakoonilisse esteetikasse on kätketud iseenesest huvitav idee positsioneerida Värska eksklusiivseks ja unikaalseks seltskonnajoogiks. Ehk küll allakirjutanul oli veidi kurnav manada vaimusilma ette seltskonda inimesi, kes kõlistaksid kokku mineraalveega täidetud Villeroy&Bochi pokaale, on teemale lähenemine iseenesest üsna intrigeeriv. Ja kui mõelda peatselt saabuvale Vabariigi aastapäevale ning kristallpokaal ürgse "vahuveega" Estonia kontserdisaali presidendi vastuvõtule, siis võib mineraalveetootjate nägemus Värska tulevikust osutuda lausa prohvetlikuks.
Reklaamitegijate valitud kujunduslikud ja sõnalised vahendid haakuvad omavahel kenasti ning sobivad ka positsioneeringust lähtuva registriga. Meele tegi rõõmsaks copywriter'i julgus kasutada kaunist eestikeelset sõna "pulbitsus". Ja täiesti ausalt - mälestus Värska-veest sai uuendatud.