PM: Haigekassa võitleb reklaamiga laste liigse magusalembuse vastu

15. veebruar 2006, 07:42

Järjekordse reklaamikampaaniaga välja tulnud haigekassa hoiatab teismelisi seekord liigse magusa söömise eest.

Nädala algusest telekanalites jooksvas 11–15aastastele noortele suunatud reklaamklipis muutub õbluke tüdruk limonaadide ja kommide sajus mõne hetkega paksuks, olles niimoodi hoiatav näide magusaga liialdamisest, kirjutab Postimees.

Reklaami sündi kommenteerinud haigekassa tervishoiuspetsialist Sirje Vaask ütles, et praegune noorte põlvkond toitub ebatervislikumalt kui varasemad.

«Paljud söövad koolilõuna asemel saiakesi ja joovad magusaid karastusjooke. Sellele lisandub vähene kehaline aktiivsus, mis võib viia varase rasvumiseni,» rääkis ta. Lisaks põhjustab liigne magusasöömine diabeeti ehk suhkurtõbe.

Tegemist on juba teise haigekassa noortele suunatud kampaaniaga. Eelmise aasta lõpus jooksis nii teles kui ka raadios alkoholivastane reklaam «Mis sa ennast lõhud». Kevadel peaks eetrisse jõudma kolmaski kampaania, mis peaks noori suitsetamisest eemale tõrjuma. Kolm kampaaniat maksavad kokku miljon krooni.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing