Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamaja koerad panevad mõtlema
Mulle meeldib, kui on aega mõelda. Tundub, et viimasel ajal on inimestel ja firmadel rohkem aega teiste peale mõelda. Kaubamaja näiteks mõtleb kodutute loomade peale.
Ja teeb seda nii toredasti, et paneb teisedki mõtlema. Käin juba mitu nädalat mööda linna ringi, pissiva koera märk sõnumiga "Sõpra tunned hädas" koti küljes, ja muudkui mõtlen Kaubamaja peale.
Tegu on kommertslikule ja pisut imalale sõbrapäevale ja "sõbrakuule" keskendatud kampaaniaga "Sõbrakuul aitame sõpru", millele on Kaubamaja leidnud palju emotsionaalsema ja sõbralikuma väljundi kui karvased "I love you" padjakesed.
Sotsiaalkampaania on osavalt seotud Kaubamaja hooaja imagoga ja näeb seetõttu ka visuaalselt atraktiivne välja. Elukaid kasutatakse nii vaateakende kujunduses kui muudes osakondades. Humoorikate märkide ja helkuritega saadetakse oma sõnum ka linnapilti ning kogutakse annetusi.
Sellised kampaaniad parandavad tarbija enesetunnet, sest on meeldiv põhjendada endale ostude tegemist heategevusega. Muuhulgas tõmbab kampaania tähelepanu ka Loomade Hoiupaigale ja Tartu Kodutute Loomade Varjupaigale, tänu millele võib nii mõnigi muidu parematele jahimaadele määratud elukas sõbrakuul endale uued sõbrad ja armastava kodu leida. Kampaania taga on Kaubamaja turundusosakond, mitte mõni osav reklaamibüroo. Müts maha, kaubamajalised!