Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kaubamaja koerad panevad mõtlema

Made Rässa 28. veebruar 2006, 00:00

Mulle meeldib, kui on aega mõelda. Tundub, et viimasel ajal on inimestel ja firmadel rohkem aega teiste peale mõelda. Kaubamaja näiteks mõtleb kodutute loomade peale.

Ja teeb seda nii toredasti, et paneb teisedki mõtlema. Käin juba mitu nädalat mööda linna ringi, pissiva koera märk sõnumiga "Sõpra tunned hädas" koti küljes, ja muudkui mõtlen Kaubamaja peale.

Tegu on kommertslikule ja pisut imalale sõbrapäevale ja "sõbrakuule" keskendatud kampaaniaga "Sõbrakuul aitame sõpru", millele on Kaubamaja leidnud palju emotsionaalsema ja sõbralikuma väljundi kui karvased "I love you" padjakesed.

Sotsiaalkampaania on osavalt seotud Kaubamaja hooaja imagoga ja näeb seetõttu ka visuaalselt atraktiivne välja. Elukaid kasutatakse nii vaateakende kujunduses kui muudes osakondades. Humoorikate märkide ja helkuritega saadetakse oma sõnum ka linnapilti ning kogutakse annetusi.

Sellised kampaaniad parandavad tarbija enesetunnet, sest on meeldiv põhjendada endale ostude tegemist heategevusega. Muuhulgas tõmbab kampaania tähelepanu ka Loomade Hoiupaigale ja Tartu Kodutute Loomade Varjupaigale, tänu millele võib nii mõnigi muidu parematele jahimaadele määratud elukas sõbrakuul endale uued sõbrad ja armastava kodu leida. Kampaania taga on Kaubamaja turundusosakond, mitte mõni osav reklaamibüroo. Müts maha, kaubamajalised!

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 15:48
Otsi:

Ava täpsem otsing