Kolmapäev 7. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

EPL: Haigekassa tervisereklaam mõjus tüsedate mõnitamisena

01. märts 2006, 07:15

Sotsiaalreklaam “Magus ei tee elu magusaks”, milles sale neiu paisub peletislikuks rasvarulliks, õhutas ekspertide hinnangul pigem ebaõiglust.

“Nooruk, kes teab, et ülemäärane magusa söömine on väär ja kes seda oma pingete leevendamiseks kasutab, tajub reklaami kui pinget lisavat näpuga näitamist,” selgitas Eesti Päevalehele haigekassa tellitud sotsiaalreklaami mõjule eksperthinnangu andnud Tallinna Lastehaigla lastepsühhiaater Anne Kleinberg.

“See omakorda võib süvendada stressikäitumist ja suunata taas magusast lohutust otsima.” Haigekassa palus pärast 20. veebruaril eksperthinnangu teadasaamist lõpetada kampaania reklaamide näitamine kõigis telekanalites.

Sotsiaalkampaania projektijuht Katrin Remmelkoor Idea AD reklaamifirmast rõhutas, et tegemist oli liigse magusatarbimise vastase kampaaniaga.

“Tegime seda lihtsustatult ja selgelt – peenikesest inimesest teeb liigne magus paksuks,” selgitas Remmelkoor.

“Ei ole ilmselt ühtegi last ega noort inimest, kes ei tahaks olla sale ja kes ei teaks, et magus teeb paksuks,” arutles Tartu ülikooli kommunikatsioonieetika õppejõud Aune Past, kes ei näinud seepärast reklaamil erilist mõtet.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing