Põllumajandusministeerium ootab taotlusi

01. märts 2006, 11:30

Põllumajandusministeerium ootab põllumajandustoodete teavitus- ja müügiedendamistegevuste kaasfinantseerimise taotlusi.

Põllumajandusministeerium võtab sektoriorganisatsioonidelt 31. märtsini vastu põllumajandustoodete teavitus- ja müügiedendamistegevuste kaasfinantseerimise taotlusi.

Euroopa Liit ja Eesti riik toetavad kolmandate riikide turgudel rakendatavaid põllumajandustoodete teavitus- ja müügiedendamistegevusi, mis on suunatud tootekategooriale üldiselt ega ole orienteeritud konkreetsele kaubamärgile. Programm peab eeskätt olema suunatud ühenduse toodete eeliste, eriti kvaliteedi, hügieeni, toidu ohutuse, toiteväärtuse, märgistuse, loomade heaolu ning keskkonnasõbralikkuse esiletõstmisele ega tohi eelistada kindla liikmesriigi tooteid.

Meetme eesmärgiks on tõsta euroopa toidukaupade mainet rahvusvahelistel turgudel, seda eelkõige seoses toiduainete kvaliteedi ja ohutusega.

Üks kuni kolm aastat kestvad programmid võivad sisaldada reklaami- ja suhtekorraldustegevusi, teavitustegevusi, messidel ja näitustel osalemist, uuringuid müügiedustustegevuste mõju kohta, kõrgetasemelisi kaubandusvisiite, turu-uuringuid ning olla suunatud muuhulgas järgmistele toodetele:
värske, jahutatud või külmutatud veiseliha ja sealiha, nendest toodetest valmistatud toiduained; kvaliteetne kodulinnuliha; piimatooted; värske ja töödeldud puu- ja köögivili; teraviljadest ja riisist saadud tooted;
kiulina; elustaimed ja iluaiandustooted; mahepõllundustooted vastavalt nõukogu määrusele nr 2092/91.

Loeteluga riikidest ning geograafilistest piirkondadest, mille turgudele programmid võivad olla suunatud, on võimalik tutvuda Põllumajandusministeeriumi koduleheküljel.

Finantseerimine on kolmepoolne: programmi kogukuludest katab kuni 50% Euroopa Liit, vähemalt 20% sektoriorganisatsioon ning ülejäänu liikmesriik. Programmi teostamise eest vastutab sektoriorganisatsioon, kes võib teatud tegevused ka ise ellu viia. Enamiku programmist peab siiski rakendama avaliku protseduuri läbi valitud rakendusorgan, näiteks reklaamiagentuur.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing