Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Genfis sumises kõige valjemalt Dodge
Nagu ikka, pälvisid Genfis suurima tähelepanu kontseptautod, kuid ajakirjanikele esitletud uued juba tootmises olevad või alles tootmisse minevad mudelid andsid aimu, kes on kes aastal 2006.
Arvatavasti andis suurima löögi Daimler-Chrysler, kes esitles uut väike-keskklassi sõidukit Dodge Hornet. Kui Dodge tuleb nii või naa Euroopa turule mudelitega Caliber ja Nitro, mis on firmamärgile iseloomuliku musklilise disainiga, siis sama macho'lik on ka Hornet, mis lööb samasuguse välimusega nagu teistelgi mudelitel. Autot demonstreeriti firmale omaselt suure paugu ja mänguherilastega.
Esmaesitlused olid olulisimatest mudelitest, Hyundail Santa Fe ja Accent, Hondal Civic Type R, Suzukil SX4, Opelil uuesti elustatud GT, Škodal Roomster, Volkswagenil EOS, Peugeot'l 207, Lexusel LS, Fordil S-MAX ja Galaxy ning Volvol S80. Näitus on külastajatele avatud kuni 12. märtsini.'
Genfi eelõhtul toimunud BMW pressiüritusel nimetas kogu firma juhtkond, et ollakse ülimalt rahul eelmisel aastal saavutatud esikohaga kesklassi segmendis.
5. seeria edu taga on küll tegelikult Mercedese tehnilised probleemid, millega kaotati klientide usaldus.
Küll näitasid juhid üles väga suurt tõsidust, hoidmaks oma kohta ja võitmaks esikohti muudes segmentides.
Enamus BMW korraldatud üritusest oli pühendatud mootorispordile, millesse firma aasta aastalt enam investeerib. Oma Vormel 1 meeskond on suurim samm, mis mootorispordis teha saab, ja selle on BMW nüüdseks astunud.
Esitlusel demonstreeriti uhkelt ka Z4 Coupél põhinevat 400hobujõulist võidusõiduversiooni, mida soovijatele müüma hakatakse. Samamoodi nagu võidusõidu autot näidati ka Z4 Coupé tänavasõidukit Genfis esmakordselt.
Sama autot näitusele välja ei pandud ja näidati valitutele oma pressiüritusel. Samuti kinnitati seda, et sama autot ei saa kaua aega kuskil näha.
Genfi autonäitusel näitas Honda uut Honda Civic Type R-i.
Auto on tavalise Civicuga võrreldes agressiivsema spoilerite ringiga, suurte velgede ja piduritega. Siiani on uut nn UFO-Civicut näidatud neljaukselisena, kuid Type R oli esimene vaade sellele, milline näeb välja kaheukseline versioon. Taskurakettide maailmas kindlalt kanda kinnitanud Honda pani demoautole sama mootori, mis oli eelmise põlvkonna Type R-il, kuid seoses võidujooksuga hobujõududele on kuluaarides olnud juttu, et oma uuele raketile paneb Honda samuti võimsama mootori. Honda enda lootus on, et niigi taevasse kasvanud Civicu müük kasvab tänu kiirele versioonile veel omajagu.
Mercedes teatas Genfis, et nad on loonud maailma puhtaima diiselmootori BLUETEC.
Mercedese Grupi juht dr. Dieter Zetsche nimetas, et Mercedese mootorid on nii ehk naa võimsad ja säästlikud, kuid nüüd ka ülimalt puhtad. Genfis tutvustas Mercedes Vision CLS 320 BLUETEC Coupéd ja Vision GL 320 BLUETEC maasturit. Zetsche sõnul peaks sellise mootoriga autod USAs müüki jõudma mudeliaastal 2007 ja Euroopas, kus valitsevad märksa karmimad nõuded, aastal 2008.
Lisaks diislitele tutvustas Mercedes ka uut ja säästliku bensiinimootorit. Auto tutvustusel väitis Zetsche, et mootor on endisest tervelt 12 protsenti säästlikum.