Reeboki ost tõi Adidas-Salomonile kvartalikahjumi

Raivo Sormunen 03. märts 2006, 00:00

Kvartali kahjum ulatus 4 miljoni euroni (0,02 eurot aktsia kohta), samas kui aasta eest oli firmal ette näidata 20 miljoni euro suurune kasum, kirjutas uudisteagentuur Bloomberg. Müük kasvas 27% ning ulatus 1,52 miljardi euroni.

3,8 miljardit dollarit maksma läinud Reeboki ülevõtmine on kahekordistanud Adidase turuosa USA turul ning vähendanud firma vahet oma põhirivaal Nike'ga.

Adidas on kasvatanud oma müüki seoses jalgpalli maailmakarikaga seotud tellimustega ning nõudlusega Adidas Superstar 35 ketside järele USAs. Adidase tellimuste maht oli viimase aruandeperioodi lõpul 8% aasta varasemast suurem, Reeboki tellimused aga 22% väiksemad.

Analüütikute arvates on Adidase peamiseks sammuks stabiliseerida Reeboki toodete müük USAs.

Ühinemise järel vähendasid nimelt jaemüügifirmad tellimusi Reebokilt, kuna kardeti, et Adidas muudab Reeboki odavamaid tooteid müüvaks kaubamärgiks.

Ettevõtte tegevjuhi Herbert Haineri sõnul kasvab Adidas-Salomoni kasum käesoleval aastal üle 10% ja käibe kasv küündib 10% alla.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing