2005. aasta parimaks reklaamiks kuulutati alkoholireklaam

Gert D. Hankewitz 03. märts 2006, 11:28

Eesti reklaamikonkursi Kuldmuna 2005 Grand Prix auhinna võitis Saaremaa Viina reklaamikampaania “Kuidas ajalugu vötta?”.

Aasta Agentuuriks kuulutati juba teist aastat järjest reklaamifirma Division ning Parima Kliendi auhinna sai Hansapank.

Reklaamifirmad võtsid “Kuldmunal” mõõtu juba kaheksandat korda. Þürii esimehe Marek Reinaasi sõnul esitati tänavu konkursile 650 tööd, mis on eelmise aastaga võrreldes üle 100 töö rohkem. Esitatud töid hindasid kaheksaliikmeline reklaami- ja seitsmeliikmeline disainiþürii, mis koosnesid Eesti reklaamiagentuuride omanikest ning teistest reklaamivaldkonna asjatundjatest.

“Eesti majandus on väga väike ning seetõttu kohtab siinsel reklaamimaastikul peamiselt keskpäraseid reklaame, mis on loodud keskpärastele klientidele keskpäraste toodete müümiseks,” nentis Reinaas. Kuldmuna konkursi eesmärgiks ongi tema sõnul tunnustada ja esile tõsta neid julgeid reklaamitegijaid ja kliente, kes söandavad läheneda reklaamile originaalselt ja loominguliselt.

Traditsiooniliselt antakse kümnes reklaami- ja seitsmes disainikategoorias välja kolm auhinda – Kuldmuna, Hõbemuna ja Pronksmuna. Reinaasi sõnul otsustas þürii üldist kõrget taset silmas pidades jagada sel aastal rohkem auhindu kui kunagi varem. Nii anti mitmes valdkonnas välja mitu Kuld-, Hõbe- või Pronksmuna.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing