Parim turundustegu on Hansapanga noortepank

ÄP 06. märts 2006, 00:00

NPNK loovlahendus ja teostus olid agentuurilt Tank ning meediateostus agentuurilt Media House.

Noortepanga sihtgrupiks on 13-25aastane aktiivne ja saavutamishimuline noor. Veidi alla 800 000 krooni maksma läinud kampaania tulemusena väljastati 100 000 NPNK pangakaarti ning suurendati kohustusliku kogumispensioni ja õppelaenu uute lepingute turuosa.

"Tänavune konkurss toimus esmakordselt rahvusvaheliste reeglite järgi. Kuigi Eestis ei mõõdeta turunduse efektiivsust veel nii põhjalikult kui näiteks Inglismaal, on siiski näha, et Eesti turundajate töö on jõudnud maailmatasemele," kommenteeris peakorraldaja Hando Sinisalu.

Konverentsil pälvis enam kui neljasajast turundusspetsialistist koosnenud publiku auhinna Eesti Päevalehe kampaania "Raamatud on jälle moes".

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing