Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Depeche Mode nädala pärast Eestis

    Nagu megastaaride puhul ikka, valitseb kontserdi eel olukord, kus need, kes on sees, on sees, ja kes väljas, need väljas. Tallinna kontserdi piletid said otsa juba detsembri alguses. Mustal turul on Depeche Mode'i Tallinna kontserdi pileti hind kerkinud pea kolmekordseks. 590 krooniseid seisukohapileteid pakutakse kuni 1500 krooni eest. Ka Läti ja Leedu kontserdid olid juba nädalaid tagasi välja müüdud. Eestis, Lätis ja Leedus õnnestub kultusbändi näha 35 000 inimesel.
    Üleeile Helsingis toimunud kontserdilt naasnud Depeche Mode'i Eesti fännklubi president Rando Peterson usub, et bänd annab ka eesti publikule võimsa etenduse. "Depeche Mode suudab alati millegagi üllatada, seekord just lavakujunduse poolelt," avab ta. Peterson jääb oma muljete kirjeldamisel napisõnaliseks ja ütleb vaid ühe sõna: "Võimas." "Nende šõu krutib rahva pinget väga kõvasti."
    Ka Berliini kontserdil käinud fännklubi president tunnistab, et Helsingi ja Berliini šõu vahel oli tema jaoks väga suur erinevus. "Helsingis olin esimeses reas, kus bändiga vahetu kontakt," toob ta ühe põhjuse. Suur vahe oli ka selles, et põhjamaine publik on rahulikum ja elab laval toimuvale vähem kaasa. "Bänd ei saanud publikust sama elamust, mis Saksamaal, kuid allahindlust nad oma kontsertidel harilikult ei tee. Mehed ise naudivad, mida pakuvad, ja saavad publikult vastu," üteb Peterson.
    Fännklubi president väärib auga oma ametit, sest võtab kultusbändi tuurist, mida võtta annab. Mõistagi käib ta nende kõigil Baltikumi kontsertidel. "Sõidan edasi veel Lätti ja Leetu, nii et kontserdid kolm päeva järjest. Juulis veel Saksamaale vabaõhu kontserdile. Siis võin öelda, et olen mõnda näinud," lubab ta.
    Lisaks aktiivsele fännklubile on Depeche Mode'il omanimeline baar Tallinna vanalinnas.
    Depeche Mode on oma 25aastase tegutsemisaja jooksul müünud maailmas enam kui
    40 miljonit albumit. 2004. aasta lõppes bändile edukalt, nende remiksidekogumikku "Remixes 81-04" müüdi enam kui miljon eksemplari. Uus turnee sai alguse kohe pärast uue albumi ilmumist. Viimane stuudioalbum "Exciter" ilmus 4 aastat tagasi.
    Kultusbänd jõuab pressiesindaja Liisa Lukini sõnul Eestisse päev enne kontserti ja nende nõudmised on mõne teise artistiga võrreldes väga minimalistlikud. Koosseisus on üheksa veoautot ja neli bussi, kaasas on oma toitlustus. "Meile esitatud ostunimekirjas on 1 kg võid, 3 kg inglise peekonit,
    40 muna, 20 liitrit piima, 2 kg tomateid. Enamiku asju veavad seega ise kaasa. Ühes puhkeruumis peab olema kaks kohalikku lehte ja neli Inglise lehte. Lisaks nõuavad kohalikku naissoost massööri enne kontserti," avab Lukin.
    Depeche Mode'i Eesti, Läti ja Leedu kontsertide produtsent on BDG, kelle jaoks on tegu kolmanda Depeche Mode'i tuuri korraldamisega Baltikumis. BDG vahendusel toimusid bändi 2001. aasta turnee kolm Baltikumi kontserti ning 1998. aasta Riia kontsert.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.