Ameeriklased küllastunud Pepsist ja Coca-Colast

10. märts 2006, 12:31

Koola-jookide müük on Ameerikas langenud esimest korda paarikümne aastase jooksul, vahendab Talous Sanomat.

Coca-Cola müük langes eelmisel aastal 2 protsenti ja selle konkurendi Pepsi müük 3,2 protsenti.

Koola-jookide mõju tervisele on viimastel aastatel olnud regulaarsete arutluste teemaks. Kritiseerijate arvates on magusate jookide tarbimine üheks ameeriklaste kehakaalu suurenemise peapõhjuseks. Keskmiselt sisaldub pudelis koola-joogis 67 grammi suhkrut, mis annab 250 kalorit.

Virgutavad joogid on jätkuvalt tarbijate lemmikuks, kuid kiiresti suureneb mitmesuguste energia- ja spordijookide kasutamine. Samuti on populaarne tavaline vesi, kirjutab leht.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing