Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ETK jaekäive suurenes viiendiku võrra
Möödunud aasta sama perioodi käibega võrreldes oli tänavune jaemüük 20% võrra suurem.
ETK finantsdirektor Janek Lepp nimetas ETK Grupi edu põhjuseks uute poodide juurdetulekut ning tõusvat majandust üldse.
"Üheks kindlaks tõusufaktoriks on majandus ise, kuid kindlasti ka see, et palju uusi poode on tulnud meie kaubamärkide alla. Ma pean siin silmas A ja O ning Konsumi ketti. See odavdab turundust, sortimendi valikut ning logistikat ning teeb äri ajamise odavamaks," lisas Lepp.
ETK Grupi poekettide müügitulemuste võrdluses oli suurim edasiminek A ja O ketis, mille kahe kuu brutokäive suurenes mulluse sama perioodiga võrreldes ligi 47%. Konsumi keti käive kasvas üle 40%, Maksimarketite jaemüük suurenes kolmandiku võrra ning E-Ehituskeskuse ketis ligi 23%.
Müügimahult on esikohal Järva Tarbijate Ühistu. Kiire kasv iseloomustab Vändra, Võru ja Haapsalu Tarbijate Ühistut, kus brutokäive suurenes möödunud aasta alguskuudega võrreldes 36,5-38%.
Lepa sõnul olid prognoosid eelmiseks aastaks halvemad kui tegelikkus ning ka sel aastal edu jätkub.