Dive TeenindusTop: Kinnisvarabüroodest parim Rime Kinnisvara

Kaspar Jänes 27. märts 2006, 00:00

Rime Kinnisvara edestas teisi kinnisvarabüroosid pea perfektse 97% tulemusega. Samuti väga heade tulemustega järgnesid Domus Kinnisvara, Uus Maa Kinnisvarabüroo, Vestman Kinnisvara ning Pindi Kinnisvara.

Peale eespool toodud kinnisvarabüroode kaasati uuringusse veel Arco Vara, Eri Kinnisvara, Haabersti Maja, Ober-Haus ja 1Partner Kinnisvara.

Kõige nõrgemaks kohaks kinnisvarabüroode teeninduses oli kliendi soovide määratlemine - konsultandid olid sageli liialt passiivsed või ei osanud anda täpset infot kliendi nõuetele vastava kinnisvara kohta.

Üldine suhtlemine ja käitumine olid siiski heal tasemel - nii sekretärid kui ka konsultandid ja maaklerid olid enamasti viisakad ning käitusid korrektselt.

Kõige kõrgema hinnangu sai üldmulje teeninduskoha välimusest. Büroo välisilmet häirisid mõningatel juhtudel vaid liigselt koormatud töölauad, kus paistsid silma ka tööks mittevajalikud esemed. Kinnisvarabüroode töötajate välimuse puhul toodi välja konsultandile või maaklerile sobimatu tööriietus - vaba aja riietuse, fliisjaki või isegi jope kandmine ei jätnud piisavalt esinduslikku muljet.

Mille poolest Rime Kinnisvara teenindus konkurentidest erines?

Rime Kinnisvarabüroo tõusis esile sellega, et kliendiga loodi alati silmside, tervitati viisakalt ning naeratati.

Sekretär ja konsultandid olid abivalmid ja sõbralikud, kuulasid tähelepanelikult kliendi vajadusi ja soove ning oskasid anda neile vastavat infot.

Ka kontakti lõpp oli kõigi külastuste puhul väga hea, eriti avaldas muljet roosi kinkimine naistepäeva puhul! Positiivne oli ka see, et kliendiga tegeleti Rime Kinnisvaras kõigil külastustel, kui vastava teemaga tegelevat konsultanti või maaklerit polnud kohal, siis otsis sekretär ise vajaliku info välja ja püüdis aidata nii palju, kui vähegi sai.

Samas ütles mitmetes teistes büroodes sekretär vaid, et temal vastav info puudub, selle teemaga tegelevaid maaklereid pole kohal ning pole ka teada, millal õnnestuks neid tabada. Kliendile anti sel juhul vaid maakleri visiitkaart ning sellega kontakt lõppes.

Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u e testklientide meetodi abil.

Märtsis uuritavaks valdkonnaks olid kinnisvarabürood. Märtsi teisel nädalal külastasid testkliendid kümne kinnisvarabüroo esindusi Tallinnas, Tartus ja Pärnus.

Hea teeninduse saavutamisel on oluline teadvustada, et ilma hea klienditeeninduseta ei ole võimalik tänapäeval edukas olla, seda eriti teenust pakkuvas tegevusvaldkonnas.

Kinnisvarafirma müüb sama mida pangad - usaldusväärsust. Samuti on maakleriteenuse näol sisuliselt tegemist suhete müümisega.

Kliendile orienteeritus on meie firma esimene põhiväärtus, mis on kogu tegevuse aluseks. Ilma klientideta ei ole ühtegi firmat olemas ja kliendid on need, kes meile palka maksavad.

Ülaltoodud põhimõtteid oleme püüdnud viia kõikide oma töötajateni. Seda ei ole võimalik teha ühekordselt ja kampaania korras, vaid töö peab olema järjekindel. Üheks osaks sellest on ka maaklerite töö hindamine lähtuvalt klientidelt saadud tagasisidest, see tähendab, et töötajaid ei hinnata mitte ainult rahalise tulemuse põhjal.

Ei ole võimalik olla pikaajaliselt edukas, tehes küll suuri käibeid, aga nii, et kliendid on rahulolematud. Ise näeme meie klienditeeninduses palju arenguruumi ja -võimalusi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 10:11
Otsi:

Ava täpsem otsing