Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti trügib Vene turule
Vene toiduainete jaekaubanduse turg on üks dünaamilisemalt arenevaid ja pakub Eestile tohutuid võimalusi. Selles veendusid Eesti ettevõtjad 13.-17. veebruaril Moskvas toimunud rahvusvahelisel toidumessil ProdExpo 2006.
Muu seas korraldas Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda (EPKK) koos põllumajandusministeeriumi ja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega messi raames ka Eesti-Vene ärikontaktipäeva.
Venemaa praegune sotsiaalne, poliitiline ja majanduslik situatsioon on Eesti jaoks väga soodne ja logistilise lisaväärtuse pakub Eestile hea asukoht Venemaa naabrina.
Moskvas toimunud arvult 13. ProdExpo 2006 on Vene ja Ida-Euroopa suurim rahvusvaheline toiduainetööstuse mess, kus sel aastal oli osalejaid rohkem kui 1400 firmat 61 riigist. Eesti ettevõtete huvi oli messi käigus tutvuda Moskva turu ootuste ja võimalustega ning luua otsekontakte kaubanduse esindajatega. Kontaktipäev oli meie ettevõtetele aga parim võimalus tutvustada oma toodangut otse otsustajatele.
Järgmine Vene-suunaline mess, kus EPKK Eesti ettevõtete ühisstendi korraldab, on 10.-13. aprillil Peterburis toimuv toidumess Interfood.