Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kaubamärgikonkursi Baltic Brand tähtaega pikendati

27. märts 2006, 13:21

Kolme Balti riiki hõlmavat brändikonkurssi Baltic Brand 2006 registreerumise lõpptähtaega otsustati pikendada 10. aprillini.

Tiitel Balti Aasta Bränd 2006 ning parimad kaubamärgid rahvuslikes kategooriates kuulutatakse välja juuni alguses. Baltic Brand konkursi projektijuhi Maria Kosykhi sõnul tingis konkursi registreerimise lõpptähtaja pikendamise Eestis viimasel ajal suurenenud huvi konkursil osalemise vastu. “Eesti ettevõtted eelistavad sellistes küsimustes põhjalikumalt aru pidada ning võtta pikem mõtlemisaeg,” räägib Kosykh.

Tänaseks on konkursile esitatud ligi 40 kaubamärki. Neist mitmed brändid osalevad kolme Balti riiki hõlmaval Balti Aasta Brändi tiitli konkursil ning teised ainult esitaja riigi siseses Rahvuslik Aasta Bränd kategoorias. Sel aastal on osalejate hulgas Itella, Oriflame, Ecco, Rimi, Eden Springs, Omnitel, Švyturys jt.

Balti Aasta Bränd konkursil toimub brändide hindamise protseduur kahes etapis. Lõpptulemuse moodustab 70% ulatuses kõigis kolmes Balti riigis läbiviidav turu-uuring ning 30% mahus ekspertkomisjoni hinnang. Sellel aastal on uuringupartneriks Turu-Uuringute AS; ekspertkomisjoni kuuluvad juhtivad turundusspetsialistid kõigist kolmest riigist.

Konkursi eesmärk on välja selgitada ja tunnustada neid ettevõtteid, kes on saavutanud oma brändi arendamisel parimaid tulemusi. Avatud konkursil võivad osaleda kõik Eestis, Lätis või Leedus tegutsevad ettevõtted, millele kuuluvad Balti riikides registreeritud kaubamärgid. Balti Aasta Bränd nominatsioonis tohivad osaleda brändid levialaga kogu Balti regioonis ning rahvusliku brändi kategooria kriteeriumiks on leviala ühes riigis. Võrreldes eelmise aastaga on juurde tulnud mitu uut kategooriat ning selle aasta konkurss toimub 18 erinevas toodete ja teenuste grupis.

Eelmisel aastal tunnistati parimaks Balti Brändiks Hansapank, mis edestas Jacobs’it ja Santa Maria’t. Parima brändi tiitli Eesti rahvuslikus kategoorias saavutas Elion, teise koha sai Saku Originaal, millele järgnes Viru Keskus. Kaks aastat tagasi võitis Balti Aasta Brändi tiitli samuti Hansapank; parimaks Rahvuslikuks Aasta Brändiks Eestis tunnistati tookord Saku Rock.


KONKURSI NOMINATSIOONID JA KATEGOORIAD

Nominatsioonid:
• Balti Aasta Bränd * (kaasaarvatud rahvusvahelised brändid)
• Rahvuslik Aasta Bränd **

Kategooriad:
1. Toidukaubad
2. Joogid
3. Alkohol ja tubakatooted
4. Riided, jalatsid, aksessuaarid
5. Parfümeeria ja kosmeetika, ilu- ja juuksurisalongid
6. Ehitus- ja sisustuskaubad (ehitusmaterjalid, elektrilised (kodu)tööriistad, majapidamiskaubad, mööbel ja sisustuskaubad, keemia- ja tarbekaubad)
7. Tehnoloogiatooted ja -teenused (IT, telekommunikatsiooni tooted, jm)
8. Tervishoid, terviseklubid ja -teenused (meditsiiniteenused, optika, fitness- ja spordiklubid, ravimid)
9. Puhkus, meelelahutus, turism
10. Autod, autokaubad ja -teenused
11. Toitlustamine (restoranid, kohvikud, bistrood jne)
12. Avalikud teenused (transpordi- ja infoteenused, turvateenused, energia ja soojusteenused)
13. Kaubandusketid ja -keskused, kauplused, supermarketid
14. Finantskaubad ja -teenused (pangad, kindlustus-, audiitor- ja investeerimisettevõtted)
15. Ehitus ja kinnisvara
16. Massiteabevahendid
17. Luksuskaubad ja –teenused
18. Avalikkusele suunatud meelelahutusprojektid ja üritused

Erikategooriad ***:
19. Business-to-Business (B2B)
20. Uus nimi (uued tooted / teenused)


* Nominatsioonis tohivad osaleda rahvuslikud** ja rahvusvahelised brändid levialaga kogu Balti regioonis.

** Rahvuslik bränd – Läti, Leedu, Eesti või välisriikide ettevõtetele kuuluv Lätis, Leedus või Eestis loodud bränd Baltimaade turule.

*** Registreerimistasu ja brändi hindamissüsteem erikategooriates on teistest kategooriatest erinev.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing