Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
N Pank - teine tulemine
Ööklubi kõrvaltänavas. Turvamehed kui tigedad bokserid, aga sa oled level'il, sul on ju Märk - ja päeval juhtus kõige imelikum asi, see naine mootorrattal, kelle pilk teadis sinu tulevikku. Ja tegelikult see ei olegi ööklubi, see on uks uude dimensiooni, kus tavalisest noorest kutist saab taustavalgustusega siseringimeeste klubi uusim liige.
Hollywood kohtub Maarjamaa müügistrateegiaga, teame-teame. Aga ei vingu, sest vingumine on liiga tavaline. Palju huvitavam ja tegelikult ka ausam on öelda, et tulemus ei ole üldse kehv. Siinpool Liivimaad, kus mõni aeg tagasi kõige rohkem "noor" ja "underground" oli kokakoola, on selline stiil kõva samm edasi - ja see on vaat, et esimene kord, kus asi on lõpuni välja mängitud. Teostusse on kaasatud noored ja teravad pliiatsid, muuvi kannatab konkurentsi ning kanalid on puha popikad, internet ja flash ja interaktiiv.
Mina olen noor, ja mina söön seda, järelikult töötab. NPNK ilusa ja radikaalse pealispinna all on küll natuke liiga selgelt aimata HP korporatiivse rahamasina kontuure, aga see on lihtsalt väikse Eesti fenomen. Ja üldse, mis sellest, las noored teevad kunsti, keegi peab kogu selle ilu eest maksma ka. Kui ma midagi sassi ei aja ja oleme tõesti püüdlemas sellise reklaami poole, kus tulemus peab plahvatama keset sihtgruppi, siis vähemalt teostuse poolest on NPNK kohale jõudnud.
Autor: Ardi Hundt