Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pole midagi paremat kui sõber Maxiga jahilkäik

    Kaua läks aega aga asja sai. Kuigi D-Max vurab meie teedel juba mõnda aega õnnestus Äripäeval masinat testida alles möödunud nädalal.
    Mõni aeg tagasi lugesin ajakirjast "Eesti Jahimees" Chevrolet Silveradost, kui suurepärasest metsas müdramise masinast. Jah, Silverado on vägev, aga kas ainuke masin metsa- ja jahimehele?
    Leidsin ühe veel, nimelt D-Maxi. Iroonikud kindlasti muigavad habemesse: sa võrdled Silveradot ja D-Maxi, üks on teisest pea kaks korda kallim. Ei võrdle, tõin lihtsalt paralleeli, vahendades oma esmast emotsiooni, esimest mõtet, mis pähe tuli. Tarkade arvates on esimene mõte alati kõige õigem.
    Millega on meil siis D-Maxi puhul tegemist?
    Lihtsalt väljendades, kui Silveradoga võiksid sõita Eesti Põlevkivi juhatuse esimees Mati Jostov ja miks mitte näiteks poliitik Tiit Tammsaar, siis Isuzu D-Max oleks kindlasti kontimööda ka samade huvidega, aga veidi hinnatundlikumale inimesele, on ju hinnavahe umbkaudu 300 000 krooni. Kindlasti on D-Max masin, mis sobib linnasõiduks ja mööda maanteid sõitmiseks, aga ka küla- ja metsateedel ulukite jälgede ajamiseks. Egas muidu D-Maxiga Dakari rallil ei võistelda.
    Testsõidul kasutusel olnud kolmeliitrine automaatkäigukastiga turbodiisel oma peremeest hätta ei jätnud. Enesetapjate maanteel Tallinna ja Tartu vahel igatahes probleeme ei tekkinud; tõsi, möödasõidu alustamisel oli kiirendus veidi uimane, kuid see on automaatkastidele suhteliselt tüüpiline. Kurvides käitub
    D-Max korralikult, tunnet, et suurel kiirusel kurvist välja võiks lennata, ei teki. Sõidu ajal proovisin armatuurlaual ka erinevaid nuppe näppida, kontrollimaks, kas selliseks tegevuseks peab ennast rooli taga kuhugipoole koogutama või mitte. Ei pidanud.
    Üllatas seegi, et vaatamata oma kogukale kerele (kolm tonni ikkagi) ei ole D-Max sugugi suur kütuseröövel ja seda ka mitte just kõige ökonoomsemat sõidustiili harrastades.
    Kui millegagi norida, siis vahest ehk selle kallal, et juhiistme kõrgust ei olnud võimalik reguleerida ning pikematel sõitudel polnud paremat kätt kusagile toetada, aga need on tõesti pisiasjad.
    D-Max on ideaalne sõiduk väikeettevõtte juhile, kes ei pea paljuks teha ka mõningaid füüsilisi töid, näiteks väiksemas koguses kaubavedu.
    Samas passib D-Max ka väikeettevõtte juhi esindusautoks. Võib spekuleerida, kas Max on tarbesõiduk või mitte. Vastaksin sellele, et nii ja naa. D-Maxiga võib minna nii metsa kui ka maavanema vastuvõtule. Sõltuvalt kabiini suurusest ja tehnilisest varustatusest on D-Maxi võimalik muretseda hinnavahemikus 249 000 kuni 419 000 krooni.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Balti börsid lõpetasid kvartali tõusupäevaga
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus kvartali viimasel kauplemispäeval 0,08% plusspoolel, jäädes kvartaliga siiski miinusesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestis tegevuse müünud lihatootja loobus ka Rootsi ärist
Möödunud suvel Eesti Rakvere lihakombinaadi müünud Soome toidutootja HKScan on nüüd ära müünud ka tegevuse Rootsis.
Möödunud suvel Eesti Rakvere lihakombinaadi müünud Soome toidutootja HKScan on nüüd ära müünud ka tegevuse Rootsis.