Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tartu õlletehase kasv tuli õlle ja siidri müügist
ASi A. Le Coq Tartu Õlletehas eelmise aasta käive suurenes 809 miljoni kroonini, 2004. aastal oli käive 669,8 miljonit.
Ettevõtte tulumaksueelne kasum oli 2005. aastal 113,3 miljonit, aasta varem oli kasum 97,5 miljonit krooni.
"A. Le Coqi suurenenud majandusnäitajad on põhjustatud kahest asjast. Esiteks üldisest suurenenud müügist ja seda just peamise kaubasortimendi osas, nagu premium-õlled, ning teiseks tugevalt kasvanud long drink'ide ja siidrite müügist," ütles Noop.
Turuosade suurenemise kohta ütles Noop, et kogu pudeldatavate jookide turul on nemad kindlad liidrid oma 36 protsendiga. "Kui rääkida numbritest, siis kasvas eelmisel aastal õlleturg 14%, samas kui A. Le Coqi õllede müük kasvas 18%. See aga tähendab, et kelleltki me selle turuosa siis ära võtsime," lisas Noop.
Numbritest veel nii palju, et A. Le Coqi müük suurenes pea kõikides pakutavates tootegruppides rohkem kui turg üldiselt. Ainus, kus anti müügis tagasi, oli karastusjoogid.
Noobi sõnul on selle aasta veebruaris turule tulnud English Ale õlu ka väga hästi vastu võetud. "Meil kui turu tugeval tegijal on kohustus inimest harida ning pakkuda uusi võimalusi. English Ale on täiesti uus suund meie õlleturul," lisas Noop.
A. Le Coq Tartu Õlletehas toodab ja müüb õlut, karastusjooke, mahlasid, lahjasid alkohoolseid jooke ja vett.