Toyota töötab välja odava margi

Ardo Kalda 31. märts 2006, 00:00

Toyota töötab välja odava konkurendi Renault Dacia Loganile. Esialgu on plaanis sedaan ja aastakümne lõpuks ehk ka odav kaubamärk arenevatele turgudele.

Uuel margil oleks kaks mudelit, mis sihitud Kesk- ja Ida-Euroopale, Venemaale ja teistele hinnatundlikele kasvavatele autoturgudele nagu näiteks Brasiilia, India ja Hiina.

Toyota plaanid ei näe ette müüa uut marki Lääne-Euroopas.

Kuigi Toyotal on praegu müügil odav uus auto Aygo, soovitakse siiski luua midagi veel odavamat. Uus odav ja samas ka väga vastupidav auto on veel väljatöötamisel. Loomulikult ei suudeta uue margiga pakkuda samasugust kvaliteeti nagu Toyotadega. Uue auto müügiõigusi pakutakse esmalt praegustele Toyota edasimüüjatele, kuid selle müüki võtmine tähendaks eraldi müügisalongide ja hoolduste ehitamist.

Esialgu on plaanis kaks autot - üks sedaan ja teine midagi istmetega kaubiku sarnast.

Neljaukseline sedaan oleks oma olemuselt sarnane Dacia Loganile. Väikeautost Aygost oleks uus masin märksa pikem. Teine plaanitav auto sarnaneks Citro?n Berlingole. Seda põhjusel, et arenevate turgude ostjad tahavad ruumikust. Kaks mudelit debüteerivad koos aastal 2010.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing