A. Le Coq toob turule kadakamarjadega pruulitud õlle

Gert D. Hankewitz 03. aprill 2006, 13:37

A. Le Coq Tartu Õlletehas laiendab 1,2 miljoni kroonise investeeringuga õllesortimenti, tuues aprillis müügile kadakamarjadega pruulitud õlle Saaremaa Tuulik.

2006. aasta müügiprognoos on 1,4 miljonit liitrit.

Saaremaa Tuulik on kerge hele õlu, mille alkoholisisaldus on 5,2%. Õlle teevad eriliseks keetmisprotsessi käigus lisatud kadakamarjad, mis täiendavad õlle kergelt humalast maitset karge kadakamarja nüansiga. Saaremaa Tuulikut villitakse lisaks traditsioonilisele 0,5-liitrisele purgile ka uudsesse 1 liitrisesse hapnikubarjääriga rohelisse plastikpudelisse. Uudistoote 0,5 L purk maksab poes 9.50, 1L plastpudeli hind on 16.90.

A.Le Coq Tartu Õlletehase juht Tarmo Noop ütles, et kadakamarja maitsega Saaremaa Tuuliku pruulimine kinnitab ettevõtte soovi panustada Eesti õllekultuuri ja tarbijate maitsemeele arendamisse. Noobi sõnul on kadakamarjaga Saaremaa Tuulik juba teine käesoleval aastal valminud eriõlu English Ale’i kõrval.

A. Le Coq Tartu Õlletehase turuosa Eesti Õlleturul 2005.a. oli 36,8 %. A. A. Le Coq´i tooteportfelli kuulub 15 õllesorti, kuni 6% alkohoolsed joogid (long drink), siidrid, karastusjoogid, mahlad, nektarid, mahlajoogid, spordijoogid, jääteed ja veed. A. Le Coq Tartu Õlletehas on Eesti suurim joogitootja, ettevõtte müügimaht Eestis oli 2005. aastal 97 miljonit liitrit, kasvades 2004. a võrreldes 17%.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing