Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas mehed on seda väärt?
Kui Äripäeva vahelt pudeneb välja mingi "võõrkeha", mõjub see pigem negatiivselt. Kogu see "lisatud väärtus" rändab automaatse liigutusega otsekohe prügikasti.
Siiski vahest juhtub ka nii, et lisatud info pakub huvi. Enamjaolt on see huvi professionaalne, et hinnata tegijate IQ-d, huumorimeelt või maitset. Harvem tekib huvi tavatarbijana.
Avastades eelmisel nädalal Äripäeva vahel "Baltman spring/summer 2006" bukleti, tekkis korraga kaks huvi. Siinkohal panen kirja kahe erineva mina dialoogi.
Niisiis, mina-tarbija-potentsiaalne ostja (T) ja mina-reklaamiinimene (R) lehitseme Baltmani bukletti:
T: wow, kui õigel ajal.
R: …ja õiges kohas, kostüümi-inimeste rutiini tavaliselt kuulub ÄP lugemine.
T: huvitav huvitav, vaatame siis, mida uut…
R: hmm… kuidas küll sünge esikaane pilt haakub pealkirjaga, mis lubab kevadet?
T: huvitav, selgub et Baltmanil on mingi reisisari, uurime lähemalt.
R: ei saa aru, kellele see on mõeldud, kuidagi sünge on kogu see kraam...
R: …kallid aksessuaarid, ilma aja, koha ja kindla identiteedita pildimaterjal, vaatame edasi, äkki on kuskil vastus?
T: no näed siis, soovitatakse veidi vabamat stiili, see on hea, ja päris ilusad riided paistavad. Aga kindlasti neil pole minu numbrit. Nagu ikka raiskan ilmselt oma aega…
R: …aga siiski, miks nii sünge zombilik lähenemine, kevad ju siiski.
T: …ohoo kas Baltman hakkas tegema ka teksapükse?
R: …ei kommentaari
T: …ei no roosa džemper...hmm, ma saan aru et ka vähemused on head ostjad, aga siiski…
Tundub, et modelli huuled on ka roosaks värvitud, …vist, või on see photoshop ;)?
R: ok, vaatame edasi
T: …nonii, "pidulikeks sündmusteks".
Muidu ilusad riided, aga miks siiski peab modell kehastama "Itaalia mafioosot"?
R: …noh ühest küljest oleks "kuhu areneda", aga teisalt, sa ei peagi sellest aru saama.
See on ju kunst.
Naudi.
Iseasi, kas sellise kunsti abil Baltman võidab rohkem lojaalseid kliente?
Hinnates kogu ettevõtmist peab tooma esile hea kommunikatsiooni käigu.
Baltmani bukleti insert Äripäeva vahel on hea valik.
Soov jõuda oma tarbijani ja uuendada suhet on igati kiitmist ja äramärkimist väärt.
Kui aga hinnata bukleti sisu, siis tarbijana ja ka reklaamiinimesena tahaks näha rohkem kevadet ja hoolivust oma huvigrupi vastu. Mehed on seda väärt.
Autor: Nevil Blumberg