Spiegel kui Saksamaa peegel

Piret Aasmaa 05. aprill 2006, 00:00

Kohale oli tulnud külalisi lähedalt ja kaugelt, päeval toimunud sümpoosioni avas ettekandega Hollandi arhitekt Rem Koolhaas, kelle arhitektuuribüroo OMA on hinnatud kogu maailmas. Kuulus arhitekt ja disainer kritiseeris Vene kunsti kuldvaraaita - Talvepaleed, eriti hoone halba sanitaarset seisundit, hindamatute kunstiväärtuste räpakat esitlust ning hoidmise lohakust. Samas toonitas ta ajakirjanduses, s.o informatsiooni levitamisel, globaalsuse hindamise tähtsust.

Loenguga järgnes USA stiili- ja kunstiajakirja Visionare andekas juhttoimetaja Cecilia Dean. Tema elutõde on, et edukus saab alguse grupist inimestest, nende ühisest ideest ja initsiatiivist ning selle eest avaldatud tänust.

Ajakiri on veel suhteliselt noor, kuid tänu oma julgele ning ekstravagantsele stiilile on ta võitnud endale kõik maailma kuulsamad nimed.

Inglismaalt oli kohal Georges de Keerle, kes on kogu maailmas opereeriva fotoagentuuri Getty Image koordinaator. Ta rõhutas oma kõnes suurte firmade ja nimede uskumatut esitlustaktikat Ameerikas, kus pidustustel jagatakse staaridele hinnalisi kingitusi riiete, ehete või muude esemete kujul. Selleks, et tootest saaks kultusese, piisab, kui Madonna või Nicholson seda kannab. Kuid nii toimib rikaste ja ilusate maailm. Edu valemiks nimetas ta eelkõige julgust.

Sümpoosionile järgnes õhtune pidustus, kus kohtusid üle tuhande kirjastusejuhi ja meediatöötaja kogu Saksamaalt. Põnevas diskussioonis valiti välja oma ala parimad.

Vestlesime härra Frank Schulze, ühingu LeadAwards meediaorganisatsiooni vastutava juhiga.

Miks on Saksamaa ajakirjade seas esimese koha võitja järjekordselt Spiegel?

See on erinevatel põhjustel. Spiegel on väga traditsiooniline ajakiri. Seda iseloomustab sirgjoonelisus ja see on kõikumatu kvaliteediga ja teenib õigustatult oma head nime.

Kas ajakirja Spiegel saab nimetada Saksamaa peegelpildiks?

Spiegel on oma pika eksisteerimise jooksul igal esmaspäeval poliitiliselt korrektse erapooletu hoiaku ning faktidele rajatud rahvuslike ja rahvusvaheliste teemadega võitnud oma lugejaskonna tugeva usalduse. See kehtib nii majanduse, kultuuri kui ka spordi alal.

Kes loeb ajakirja Spiegel, teab, mille üle mõtleb ja arutleb terve Saksamaa. Nii et võib öelda küll, et Spiegel on Saksamaa peegel. See annab ülevaate siin toimuvast.

Kogu üritus viidi läbi kuulsas Deichtorhalle kunstisaalis Hamburgis, kus on avatud ka näitus Saksamaa fotokujunduse, disaini ning internetikujunduse eelmise aasta parimatest töödest. Kindlasti tasub neid võimalusel vaatama minna.

Näitus jääb kõigile huvilistele avatuks kuni maikuu lõpuni.

Saksamaa suured ja keskmised ettevõtted võtavad oma firmapidustuste läbiviimiseks reeglina appi korraldusfirma, kes võtab oma vastutusele kogu tehnilise ja toitlustuse organiseerimise.

Sellise mahuga üritusi, nagu LeadAwards 2006, Hamburgi sadama pidu või Lufthansa 50. sünnipäeva pidustused, mis toimusid eelmise aasta kevadel samaaegselt neljas Saksamaa suurlinnas ning millest võtsid osa Lufthansa töötajad, tipp-poliitikud ja ajakirjanikud kogu maailmast, ei ole ilma abilisteta võimalik teha. Kuid lõplikku firmapeo kvaliteeti ei määra mitte hind, vaid õige koht ja läbiviimise stiil.

Põhjusi firmapidude korraldamiseks on palju, näiteks uue toote väljalaskmine või ellu viidud edukas projekt. Firmapidu ei ole ainult lõbustusüritus, vaid see süvendab ettevõttesisest ühendavat tunnet töötajate vahel. Samuti võib eesmärgiks olla suhete arendamine olemasolevate äripartneritega ja uute loomine.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 10:13
Otsi:

Ava täpsem otsing