Riia-Stockholmi liin startis raskuste kiuste

ÄP 06. aprill 2006, 00:00

Ekspertgrupp, mis koosneb Rootsi, Läti ja Eesti asjatundjatest, leidis, et tuletõrjealarmi ja evakuatsiooni saaks teha kiiremini.

Samuti leidsid eksperdid probleeme suhtluses laeval. Osa töötajaid ei oska inglise keelt, kuigi see on laeva põhiline töökeel. Pooled laevapere liikmed on lätlased, pooled eestlased.

Lisaks on laevas veel paljud sildid eesti- ja soomekeelsed, näiteks "Öörahu hakkab kell 23 Eesti aja järgi".

Liin võimaldab üle päeva sõita korraga 1500 reisijal, laev mahutab 800 liinimeetrit autosid. Esimese reisiga sõitis Riiast Stockholmi 300 reisijat.

"Usun, et Riia-Stockholmi liin võidab kiiresti populaarsuse mõlemal pool merd - nii Lätis kui ka Rootsis," ütles ASi Tallink Grupp juhatuse liige Keijo Mehtonen. "Suurt kasvupotentsiaali näeme just kruiisiturismil, mis on Läänemerel Tallinna, Helsingi ja Stockholmi vahel väga vilgas. Tallink saab pakkuda tänu mitmele laevaliinile ja pikaajalisele kogemusele kruiisipakette, mis peaksid põnevust pakkuma nii lätlastele kui ka rootslastele."

Tallink Latvija tegevdirektor ja juhatuse liige Hillard Taur ütles, et 136 meetri pikkusel laeval on palju meelelahutusvõimalusi. "Fantaasial on buffet ja ? la carte restoranid, samuti kohvik," rääkis Taur. "Laeval on kolm baari, sealhulgas 350 kohaga show-baar. Igal õhtul on laeval elav muusika ning karaoke."

"Tallinki Riia-Stockholmi laevaliinist saab kindlasti üks Läti-Rootsi ja laiemalt ka Baltimaade ja Skandinaavia lähiturismi hoogne arendaja," selgitas Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Peter Roose.

Fantaasia ehitati 1979. aastal, Tallink ostis selle 1997. aastal. Laevas on 797 kajutikohta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 15:53
Otsi:

Ava täpsem otsing