Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Audi tegi ka maasturi ja veel millise!
Lõpuks ometi, õhkasid kindlasti paljud "rõngafirma" fännid, kes siiani oma maasturihimu on pidanud muude firmade toodetega rahuldama.
Audi, kelle sünonüümiks paljudele on nelikvedu, pole siiani olenemata ahvatlevast turust järele andnud ja maasturit teinud. See ajajärk aga on läbi ja uus Q7 vurab rõõmsalt mööda meiegi teid.
Q7 jahmatab oma suurusega, sest otsestest konkurentidest tundub ta märksa pikem. Tänu pikkusele ei saa ka seesistujad jalaruumi ega kitsaste olude üle kurta ja lausa nii, et suur mees võib igal istmel laiutada ja külitada. Et uus maastur suur on, sai linnavahel ja aiaaukudes ukerdades kohe selgeks. Igal pool tuleb mitu korda edasi-tagasi nõksutada, et kuskile vahele ja läbi mahuks. Suure ja mõnusa laeva tunde jätab Q7 ka maanteel, õõtsudes kergelt siia-sinna ja pakkudes uinutavat pehmust. Tänu suurusele on ka kiirused üsna kehvasti aimatavad ja pilk tuleb pidevalt spidomeetril hoida, et liikluspolitsei sponsoriks saamist vältida. Proovisõiduautol olnud turbodiiselmootor pakkus rohkesti väänet, tänu millele oli raske aru saada, millise küttega see auto sõidab. Maastikul võttis Q7 mägesid mängeldes, kuid tunda andis kohati ennast mitte just kõige suurem kliirens. Nimelt käis põhi järsematel nukkidel vastu maad.
Abiks oli ka armatuuril asuv nupuke, mis lubas veojõukontrolli maastiku konditsiooni viia ja mitmetel tõusudel oli tunda, kuidas elektroonika talle pakutud maastikulahendust nuputab.