Osturalli kasvatas Kaubamaja tulu 1,5 korda

11. aprill 2006, 16:00

Viiepäevane osturalli tõi Tallinna ja Tartu Kaubamajale 380 000 külastajat ja 1,5kordse tulukasvu, teatas AS Tallinna Kaubamaja.

'Tänavune Osturalli läks väga hästi – kui veel nädala eest prognoosisime Osturalli külastajate arvuks veerand miljonit inimest, siis tegelikkuses oli Kaubamaja külastajaid ennustatust poole võrra rohkemgi, küündides viie päeva jooksul 380 000 inimeseni,' ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.

Tallinna Kaubamaja külastas Osturalli ajal tavapärasest ligi kaks korda enam inimesi. Tartu Kaubamaja külastajate arv kasvas kampaania ajal kolmandiku võrra.

'Tulu kasv võrreldes eelmise kevadega oli ligi pooleteistkordne. Seda tänu sellele, et meil õnnestus suurepäraselt täita ostjate soovid ning me oleme suutnud keskenduda kvaliteetsema kauba müügile,' ütles Tallinna Kaubamaja ASi ostudirektor Edward Köster.

Kösteri sõnul müüdi Osturalli ajal näiteks üle kahe korra rohkem kotte ja kohvreid, matkajalatseid ja meestesärke ning heliplaate, kaubamärgiti kasvas üle kahe korra Villeroy Boch acute;i, FCUK acute;i, WMFi ja Baltmani toodete müük.

'Isadora küünelaki ja huuleläike pakkumise müüsime läbi kahe tunniga – tooteid oli üle 500. Samuti läks kaubaks 2500 tükki Cutrini profijuuksehoolduse tooteid. Tartus kasvas eksklusiivkosmeetika müük 7 korda võrreldes aastataguse perioodiga,' märkis Köster.

Kaubamaja tänavukevadine Osturalli toimus juba 17.korda.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing