PM: Ühispank noolib koolilaste seast endale uusi kliente

17. aprill 2006, 07:41

SEB Ühispanga tellimusel käivad müügimehed mööda koole, kaasas taotlusblanketid ja digikaamera, et saada uusi kasutajaid ISIC-kaardi ja pangakaardi hübriidile.
Möödunud nädalal külastasid kaks end ISIC-kaardi müügiesindajana tutvustanud naist Kalamaja põhikooli, kus jagasid laiali SEB Ühispanga deebetkaardi taotlused. Selline müügikampaania tekitas paljudes kodudes tõsist hämmeldust, kirjutab Postimees.

'Ma saadan oma lapse kooli, et temast saaks tark ja haritud inimene,» pahandas ühe õpilase isa, kes oma nime konflikti kartuses avaldada ei soovinud. «Kõik vajalikud dokumendid ajan ma korda ilma müügimeeste abita. Kool ei ole kaubanduskeskus, kus võib müüa kõike, mis pähe tuleb,' ütles ta.

Kalamaja põhikooli õppealajuhataja Thea Mältsamees nentis, et kuni müügiesindajate saabumiseni teadsid kõik, et majja saabuvad voldikuid jagama ISIC-kaardi tutvustajad. Keegi ei osanud oodata, et kohe hakatakse vormistama pangakaarditaotlusi.

'Telefoni teel koolitulekuks luba küsides tutvustasid nad pakutavat kui õpilaste sooduskaarti, mis annab poodides ja muuseumides allahindlust. Ühispanga deebetkaardist polnud sõnagi juttu,' väitis ta.

SEB Eesti Ühispanga selgitusel käivad koolides nende müügipartneri OÜ SalesForce esindajad. Aasta jooksul pakutakse ISICu pangakaarti kuni sajas koolis ning ilma juhtkonna käest luba küsimata üle kooli ukseläve kunagi ei astuta. OÜ SalesForce müügijuht Ivar Liivamägi ütles Postimehele, et ta ei saa kommenteerida Ühispangaga seotud tegemisi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing