Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMT avas ukse uue kliendini 200 krooniga
Üks suhtlusportaali Rate.ee kasutav noor maksab EMT-le veidi üle 200 krooni. Just sellise summa inimese kohta kulutas EMT, et avada uks 190 000 Rate.ee kasutajani, kes veel pole tema kliendid. Tõsi, tegelikult viib Rate.ee ostuga avanenud uks EMT pea kaks korda suurema arvu inimesteni, kuid ligi pooled Rate.ee kasutajad on juba EMT kunded.
Eesti suurim mobiilifirma omandas aprilli alguses 39 miljoni krooni eest veidi üle poole Rate.ee suhtlusportaalist. Kindlasti hakkab EMT nüüd oma olemasolevaid ja uusi tooteid ning lahendusi pakkuma kõigile Rate.ee kasutajatele - see teeb ühe võimaliku kliendi hinnaks natuke üle saja krooni.
Muidugi kulub mobiilifirmal aega, et see raha sama kliendi käest tagasi saada. Ja muidugi ei torma kõik Rate.ee registreeritud kasutajad EMT teenuseid tarbima. Noored elavadki pidevalt n-ö online'is, seega on nad hea sihtgrupp, kellele pakkuda kõikvõimalikke multimeediateenuseid. Ja EMT omakorda on üha rohkem muutumas multimeediafirmaks.
Linnar Viik kommenteeris Rate.ee müüki, et noor inimene on maailma kõige ebalojaalsem klient. Ta nimetas EMT makstud hinda liialt kõrgeks. Siiski võib arvata, et märkimisväärne osa neist Rate.ee liikmeist, kes täna pole EMT kliendid, hakkavad kasutama just selle mobiilifirma teenuseid. Ja kui nad suuremaks kasvades muutuvad ka bränditruumaks, tähendab see EMT-le võimalust nende pealt juba pikemat aega ning küllap tänasest veelgi rohkem teenida. Ka siis, kui nad on Rate.ee east juba välja kasvanud.
Rate.ee juhtum on näide heast, oma ajast ehk veidi eespool olevast ideest, mis maksab. Mitukümmend miljonit krooni…