Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mitsubishi pumpas end musklisse
Uus Mitsubishi L200 erineb oma eelkäijast nagu öö päevast. Kui eelkäija oli nii välimuselt kui ka sisult konservatiivne, siis uuest mudelist õhkab sportlikkust ning jõulisust, seest ja väljast.
Ei tea, kust selline seos, aga Mitsubishi L200 esinina meenutas mulle "Tähtede sõja" filmist Darth Vaderit, toda tegelast musta kiivri ja lasermõõgaga. Kujutan ette, et kui masin rääkida võiks, oleks tema hääl ka selline, nagu sellel tegelasel seal filmis.
Masin on hea läbivusega, saades hakkama väga rasketes tingimustes maastikul, tehes sellest sõidukist farmeri ja metsamehe tõelise unistuse.
Võrreldes vana versiooniga, on paranenud tagaistuja mugavus. Keskmise pikkusega meesterahvas igal juhul pikemal sõidul Tallinnast välja mugavuse vähesuse üle kurta ei saanud. Mõnus on masinaga vuhiseda ka maanteel, möödasõit sõiduautodest ei valmistanud mingeid probleeme, samal ajal püsis ka kütusenäidik suhteliselt rahulikult paigal.
Pehmelt ja mõnusalt liikus kämmalde vahel ka rool, mida iga sõiduki kohta just öelda ei saa. Kuna masin on suhteliselt kõrge ning mitte just kõige laiem, kipub ta suurema hooga kurvidesse minnes karusselliks muutuma ehk tahaks ühe jala vastu ust panna ja oma asendit parandada. Häiris ka käigukangi vibratsioon. Just käigukast ongi koht, mille kallal võiks nurinat üles näidata.
Müratase salongis oli diislile suhteliselt omane - L200 kohta ütleks, et Harju keskmine, polnud piisavalt vali ega vaikne.
L200 on võimalik muretseda nii kahekohalise kabiiniga kui ka viiekohalise topeltkabiiniga. Masinal on valikus vaid üks mootor - kahe ja poole liitrine Common Raili turbodiisel, mis vastab Euro4 nõuetele.