Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raskekaallased lisavad Motorexile pompöössust

    Eranditult kõik raskeveokite müüjad plaanivad messi ajaks välja tulla sooduskampaaniatega. Kui palju täpsemalt tehnika hinnad langevad, ei soostunud ükski firma siiski avaldama.
    Volvo Estonia OÜ turundusjuhi Kärt Kübarsepa sõnul saabub neil spetsiaalselt üritusele kohale veokispetsialist.
    "Näitame huvilistele, kuidas Ad-Blue SRC süsteem toimib. Mudelina on meil väljas Volvo FH," lausus Kübarsepp. Lisaks mootorile ning veokile presenteeritakse ka läbilõiget Volvo FH kabiinist, et saada aimu, millistes tingimustes veokijuhid töötavad.
    Ühe esinduslikuma väljapanekuga on tarbesõidukite vallas Motorexil esindatud Silberauto, kellel on väljas kogu tarbesõidukite plejaad alates Mercedes-Benz Actrosest ning lõpetades nelikveolise Vito kaubikuga.
    Erihinda pakutakse messil Mercedes kaubikutele. Mercedesega samaväärselt on esindatud ka MAN.
    "Presenteerime kogu MANi veokiseeriate paletti. Kokku on väljas neli veokit, teiste seas ka seeria kõige uuem liige 12-18tonnise täismassiga TGM," sõnas Keil M.A. juhataja Margus Mängel. Erandeid on siiski ka.
    DAFide müügiga tegelev Truck Trade Estonia OÜ juhataja Raimond Messner ei pea vajalikuks Motorexil osaleda.
    "Minu arvates on see raha tuulde loopimine. Osalustasu on kallis, võimalik tulu aga liialt väike. Tegu on rohkem eputamise kohaga," sõnas Messner.
    Messneriga ühel arvamusel on ka Skuba Grupi müügijuht Marek Mägi.
    "Kui päris aus olla, siis on see kõikide ettevõtete jaoks ikka suur kuluartikkel. Enamasti ollakse kohal seepärast, et kõik konkurendid on esindatud. Muud põhjust sellel küll ei ole," kommenteeris Mägi, kelle sõnul on Renault esindatud veokitega Magnum ja Premium.
    Iveco väljapanekul on esindatud sadulveok Stralis ning karjäärihiiglane Trakker.
    Üheks huvipakkuvamaks raskeveokiks messil on kahtlemata 580hobujõuline kontseptsioonveok Scania Longline.
    Alates eelmisest aastast kehtivad Euroopa Liidu riikides Euro4 nõuded ning 2008. aastal hakkavad kehtima Euro5 nõuded.
    Skuba Grupi müügijuht Marek Mägi on varem Äripäevale maininud, et Euro4 nõudmistele vastavad masinad on keskmiselt 80 000 krooni eelkäijatest kallimad.
    Euro4 nõuetest omakorda kallimad on Euro5 veokid, mis Silberauto infole tuginedes maksavad ca 25 000 krooni rohkem.
    Peame tarbesõidukite presenteerimist Motorexil väga oluliseks. City Renault on oma nelja tegevusaasta jooksul igal aastal ka kaubikutega Motorexil väljas olnud. Isiklikust kogemusest võin öelda, et firmade arv, kes kasutab võimalust soodushinnaga tarbesõiduk muretseda, on iga aastaga järjest rohkem. Sel aastal on meil samuti messipakkumine, kus kõik tarbesõidukid on kuni 35 000 krooni ehk kuni 10% soodsamad.
    Meie jaoks on oluline näidata Motorexil oma uuemaid mudeleid. Tarbesõidukitest presenteerime Motorexil eelmisel aastal turule toodud uut Toyota Hiluxit.
    Meie ei paku messi ajal soodushindu. Meie jaoks on Motorex eelkõige autonäitus, kus näidata oma mudelivalikut ning demonstreerida huvitavaid lahendusi.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.