Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kokkulepetest kõrvalekaldumisest peab klienti teavitama
Küsimustele vastab ASi Schenker IT- ja arendusjuht Toomas Udu.
Milline logistikateenus on teenusepakkuja silme läbi kvaliteetne?
Teenusepakkujalt oodatakse peamiselt tähtaegadest ja muudest kokkulepitud tingimustest kinnipidamist. Teatud mööndustega saab kvaliteetseks pidada ka teenust, mille osutamisel tekib kõrvalekalle esialgselt kokkulepitud tingimustest, kuid sellest on teenuse saajat õigeaegselt informeeritud ning ta on muudatuse aktsepteerinud.
Kas kvaliteedi mõiste ja sisu on aastate jooksul muutunud?
Põhikriteerium ehk teenuse vastavus kokkulepitule ei ole muutunud. Teenuse ostja poolt on lisandunud nõuded teenuse paindlikkusele, ehk muudatuste kiire arvestamine teenuse osutamise käigus teenuse saaja soovide järgi, ning paljud teenuse ostjad on hakanud soovima mahukat tagasisidet teenuse kvaliteedi võtmenäitajate kohta.
Kuidas teenuste kvaliteeti mõõdate?