Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kokkulepetest kõrvalekaldumisest peab klienti teavitama

Rivo Sarapik 26. aprill 2006, 00:00

Küsimustele vastab ASi Schenker IT- ja arendusjuht Toomas Udu.

Milline logistikateenus on teenusepakkuja silme läbi kvaliteetne?

Teenusepakkujalt oodatakse peamiselt tähtaegadest ja muudest kokkulepitud tingimustest kinnipidamist. Teatud mööndustega saab kvaliteetseks pidada ka teenust, mille osutamisel tekib kõrvalekalle esialgselt kokkulepitud tingimustest, kuid sellest on teenuse saajat õigeaegselt informeeritud ning ta on muudatuse aktsepteerinud.

Kas kvaliteedi mõiste ja sisu on aastate jooksul muutunud?

Põhikriteerium ehk teenuse vastavus kokkulepitule ei ole muutunud. Teenuse ostja poolt on lisandunud nõuded teenuse paindlikkusele, ehk muudatuste kiire arvestamine teenuse osutamise käigus teenuse saaja soovide järgi, ning paljud teenuse ostjad on hakanud soovima mahukat tagasisidet teenuse kvaliteedi võtmenäitajate kohta.

Kuidas teenuste kvaliteeti mõõdate?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 10:13
Otsi:

Ava täpsem otsing