Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Usaldusväärsus ja professionaalsus tähendavad kvaliteeti
Kvaliteetseks teeb logistikateenuse usaldusväärsus. Klient peab saama täpselt selle teenuse, sellel ajal ja mahus milles kokku lepiti.
Lisaks tähendab usaldusväärne teenus ka, et klienti on konsulteeritud kõikide alternatiivsete võimaluste ja riskide osas. Ka ei tohiks klient teenuse ostmisel sattuda sundseisu mingite esialgu varjatud täiendavate teenuste ostmiseks.
Kahtlemata on viimastel aastatel nõuded teenusele kasvanud, samuti logistikafirmade võimekus. Samas tundub, et võimekuse ja usaldusväärsuse kasvuks on arenguruumi veel küllaga.
Meile on tähtis transpordiettevõtte professionaalsus, et kauba kohaletoimetamine sujuks.
Oleme vahetanud ka teenusepakkujat, sest ei olnud rahul pakutavaga. Praeguste transportijatega kõik toimib, üleliigseid liigutusi me selleks tegema ei pea ning teeninduskvaliteet on hea.
Kaup jõuab Eestisse kindlatel aegadel ning ka meie kliendid saavad kauba kiiresti kätte.
Kvaliteetseks teenuseks transpordialal võiks nimetada sellise mooduli, mille abil saab leida klientide vajaduse rahuldamiseks optimaalse lahenduse, mis vastaks tarbija konkreetsetele nõudmistele lisaküsimusteta.
Transpordi "kvaliteedi" mõistes mängib rolli ka see, kuidas logistikafirma tarnete täitmisel oma sõna peab.
Paraku kisub klientide arvamus transpordi kvaliteedi kohta viimastel aastatel ainult hinna poole - mida odavam transport, seda parem ning kvaliteetsem ettevõte on. See on väga ekslik arvamus.
Kvaliteetne logistikateenus on operatiivne ning kiire tegutsemine transpordifirma poolt. Hea on väljakujunenud kindel partnerlussuhe transpordifirmaga, kes korraldab kogu firma logistika, tunneb kliente ja on korrektne.
Samuti on tähtis, et peetakse kinni tähtaegadest, lubadustest ning et transpordifirma võtab peale kaubaveo ka muid vastutusi, näiteks korrektne kliendiga suhtlemine, on konfidentsiaalne info jagamisel ning loob kompromisse.
Autor: ÄP