Laupäev 25. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

1. mail rakendub uus tollideklaratsioonide süsteem COMPLEX

28. aprill 2006, 15:06

Alates 1. maist, rakendab Maksu- ja Tolliamet tööle uue tollideklaratsioonide töötlemise infosüsteemi COMPLEX, mis vahetab välja praeguse süsteemi ASYCUDA.

Uuele süsteemile üleminek toimub alates 30. aprillist kella 20.00. kuni 1. mai keskpäevani. Maksu- ja Tolliamet palub klientidel infosüsteemi uuendamise ajal arvestada tolliteenuse osutamise häirete ja katkestusega ning soovitab võimalusel selleks ajaks kaubavedusid üle piiri mitte planeerida.

30.04 kell 20.00 katkestatakse kõigi ASYCUDA moodulite töö sh kliendimoodulite töö. Katkestuse ajal rakendatakse asendustoimingut vaid TIR märkmikuga vormistamisel. Kasutajad saavad tööd jätkata ASYCUDA transiidimoodulis MODTRB 1. mail kell 03.00 ning uut süsteemi kasutama hakata 1. mail alates kella 12.00.

Selleks, et alates 1. maist oleks klientidel võimalik tollideklaratsioone uue süsteemi COMPLEX kaudu esitada, peavad isikutele, kes soovivad elektroonselt tollideklaratsioone esitada olema kasutajaõigused ettevõtte esindaja poolt taotletud. Taotlusi e-teenuste kasutajaõiguste saamiseks võetakse vastu alates 19.04 ning taotlused tuleb esitada ka nendel ettevõtetel, kes osalesid pilootprojektis. Täiendavat informatsiooni kasutajaõiguste taotlemise korra kohta saab ameti kodulehelt.

Juhul, kui klient ei saa alates 1. mai keskpäevast kasutada COMPLEXi ja teiste ICIS süsteemide rakendusi süsteemide tehniliste tõrgete või protseduuriliste (funktsionaalsete) probleemide tõttu, siis tuleb pöörduda Äri HelpDeski poole e-posti aadressil: complex@emta.ee;

Süsteemi tõrke korral on vajalik lisaks oma kontaktandmetele (kasutaja nimi ja telefoninumber, ettevõtte nimi, reg.kood) saata võimalikult täpne veateate kirjeldus (missuguses süteemis töötati, missuguse tegevuse käigus viga tekkis, töödeldava deklaratsiooni viitenumber või aktsepteerimise number, missuguse veateate süsteem väljastas (lisada võimalikult täpne tekst või ekraanikoopia kus veateade näha on). Vajadusel võetakse tõrkeolukorra tekketingimuste täpsustamiseks kasutajaga täiendavalt ühendust.

Kirjadele, milles on teavitatud süsteemi tehnilistest tõrgetest ning mille tõttu ei ole kliendil võimalik jätkata deklaratsiooni sisestamist või edastamist, vastatakse operatiivselt esimesel võimalusel. Kirjadele, milles esitatud probleem ei sega edasist süsteemi kasutamist, vastatakse mitte hiljem kui järgmisel tööpäeval.

Klientide poolt esitatud küsimused, mis kipuvad korduma koondatakse iga päeva lõpuks ning avaldatakse järgmise tööpäeva hommikul MTA kodulehel rubriigi Complex alamrubriigis KKK.

COMPLEX on kaasaegne, interaktiivne, mugav ja kasutajasõbralik veebipõhine tollideklaratsioonide töötlemise süsteem, mis on loodud selleks, et viia tollivormistus kaasaegsele tasemele. Complex tagab seadusandluse ühetaolise rakendamine kõikides liikmesriikides, parandab tollitöö kvaliteeti, pakub klientidele kiiret ning mugavat tollideklaratsiooni esitamise võimalust, vähendab tollivormistuse läbiviimisega seotud kulutusi nii ettevõtetele kui riigile ning lihtsustab elektroonilise tollimise kasutamist. Tegemist on kliendi jaoks olulise lihtsustusega, mille lõppeesmärgiks on jõuda aastaks 2008. aastal täielikult elektroonse tollimiseni.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing