A. Le Coqi nelja kuu müük kasvas 14%

Gert D. Hankewitz 11. mai 2006, 09:35

A. Le Coqi aasta esimese nelja kuu müügikasv oli 2005. aastaga võrreldes 14%, teatas ettevõte.

A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles, et müügis näitavad kasvu mahla- ja spordijoogid, vesi ning kvaliteetmahlad. „Võin kindlalt välja öelda, et tervislikkus ja lisaväärtus on tarbija jaoks in ning seda trendi kinnitavad meie aprillikuu müügitulemused,“ lausus Noop.

Noop tõi näitena positiivse arengu veeturul: „Müüsime aprillis esmakordselt üle 1,1 miljoni liitri vett, mis ületab kõik senised müügirekordid.“ Tarmo Noop ütles, et peab edu põhjuseks uue mineraalidega rikastatud Aura Minerali turule toomist, mille heale minekule aitavad kaasa tarbijate üha tervislikumad valikud.

A. Le Coq’i mittealkohoolsete jookide tootevalikus on esimese nelja kuuga teinud suurima müügikasvu mahla- ja spordijoogid (kasv +26%), vesi (+16%) ja mahlad (+16%). A. Le Coq’i õllede müük suurenes esimese nelja kuuga 7%.

Lahjade alkohoolsete jookide müügis tegid nelja kuuga hüppelise müügikasvu siidrid (kasv 48%) ja long-dringid (kasv 43%), mõlemas segmendis on ettevõtte Eestis turuliider.

Eksport moodustas A. Le Coq’i müügist 5,4 miljonit liitrit, 20-protsendise kasvu on taganud õlle, mahla ning mahlajookide edukas müük. Ettevõtte peamised eksportturud on Läti, Leedu, Rootsi, Saksamaa, Norra ja Taani.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing