Eesti firma müüs maha Moskva kinnisvaralehe

15. mai 2006, 13:36

Meediajuhtimisele spetsialiseerunud firma Aladja Media Management OÜ müüs täna maha talle kuulunud Moskva kinnisvaralehe 'Kvadratnõi metr' ('Ruutmeeter').

Aladja MM müüs 99 protsenti talle kuulunud Vene firma 'ANN-Info' aktsiatest. Firma annab välja iganädalast ajalehte 'M2=Kvadratnõi metr' ('M2=Ruutmeeter') ja igakuist 'M2=Žurnal o novostroikahh' ('M2=uusehitiste ajakiri'), ning on kinnisvarasaidi www.m-2.ru operaator, teatas ettevõte.

Aktsiad omandas avaldamata summa eest Venemaa juhtiv meediagrupp Rodionovi Kirjastus (Izdatelski dom Rodionova). Grupi koosseisu kuuluvad juhtiv Vene ühiskondlik-poliitiline nädalaleht 'Profil', Vene versioon ajakirjast 'Business Week', populaarne äriajakiri 'Kompanija', naisteajakiri 'Krestjanka', samuti mitmeid elustiiliajakirju.

Aladja MM omandas Moskva kinnisvaraväljaanded 2003. aasta keskel, viis läbi restruktureerimise ning investeeris nende arendusse.

'Oleme rõõmsad, et meil õnnestus viimase kolme aastaga arendada rühm kinnisvaraväljaandeid tasemeni, mis võimaldab kaasata strateegilise omanikuna ühe Venemaa autoriteetseimatest kirjastustest,' ütles Aladja Media Managemendi juhatuse liige George Shabad.

Aladja Media Management OÜ on spetsialiseerunud meediaväljaannete tegevjuhtimisele, toimides juhtiva vähemusosanikuna. Firma orienteerub investeerimisele Läänemere regiooni riikide ja Venemaa ajakirjandusse.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing