Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jalgpalli MM aitab Adidast
Tuleval kuul Saksamaal algav jalgpalli MM võib tõsta selliste ettevõtete nagu Adidas-Salomoni ja Sony aktsiaid.
"Hakkab tekkima maailmas enimvaadatud spordivõistluse jalgpalli MMiga seotud kiidulaul," ütles Bloombergile Šotimaal Edinburgis töötav Standard Life Investmentsi fondijuht Richard Batty. "Kindlasti saavad sellest tulu üritusega otseselt seotud ettevõtted." Batty ütles, et MMiga seotuid tulu võib ulatuda 6,6 miljardi dollarini (81 miljardi kroonini). Võistlused meelitavad Saksamaale kohale väljastpoolt enam kui miljon külastajat.
Spordikaupade tootja Adidas võib saada suurema tähelepanu osaliseks kui Puma ja Nike tänu paremale väljapanekule. Adidas valmistab meeskondadele särke - näiteks Saksamaa ja Argentina omale.
Adidase I kvartali kasum kasvas 37%, ületades analüütikute ootusi tänu suuremale nõudlusele jalgpallisümboolikaga rõivaste järele. Aktsia hind on 30. jaanuari rekordtasemega võrreldes vähe liikunud. Aastaga on aktsia hind tõusnud 26%. Eile langes aktsia hind kaks protsenti, 159,75 euroni. Aktsia pole hirmus kallis - hinna/kasumi suhe on 17. Kas just jalgpalli MMi tõttu tasub aktsiat investeerimiseks osta, on iseasi, sellest haibist kasusaamine näib rohkem pakkuvat spekulatiivset võimalust.
USA aktsiaturul valitsenud negatiivne meeleolu suutis likvideerida Saksamaa aktsiaturul valitsenud positiivse meeleolu. Kell 17.30ks langes Saksamaa enimjälgitav DAX aktsiaindeks 1,4 protsenti, 5769 punktini. USA aktsiaturg langes samaks ajaks kolme peamise indeksi näol 0,6 kuni 0,8 protsenti.